پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس مدعی شد که در صورت تمدید قرارداد این باشگاه با بازیکنانی که به پایان همکاری با این تیم رسیده‌اند، حضوری کمرنگ در نقل و انتقالات خواهند داشت.

با این حال این باشگاه احتمالا به چهار بازیکن قرضی خود نیز برای فصل بیست و یکم نیاز داشته باشد و آنها نیز به تیم بازگردند. امیر روستایی در پیکان تهران، احسان حسینی در پدیده مشهد، آریا برزگر در فجرسپاسی شیراز و سعید حسین‌پور در ماشین سازی چهار بازیکن قرضی پرسپولیس در فصل گذشته بودند و باید دید باشگاه چه برنامه‌ای برای فصل آتی برای آنها خواهد داشت.

احتمال اینکه سعید حسین‌پور تنها به قرارداد قرضی خود با ماشین سازی با توجه به سقوط این تیم به دسته پایین‌تر خاتمه دهد زیادتر است و ترافیک خط میانی این تیم باعث خواهد شد شاید این هافبک تکنیکی و جوان به تیمی دیگر قرض داده شود.

آریا برزگر نیز که یکی از مهاجمان بااستعداد و آینده دار این تیم تصور می‌شد، فصل گذشته با فجرسپاسی موفق به صعود به لیگ برتر شده است و با توجه به احتمال پایان همکاری با شهریار مغانلو شاید به این تیم بازگردانده شود.

با این حال باشگاه پرسپولیس برنامه معاوضه بازیکن را نیز در نظر دارد و شاید از این چهار بازیکن قرضی و جوان خود برای دستیابی به هدف نقل و انتقالاتی سود ببرد. بازیکنانی که در دیگر تیم‌ها فرصت بهتری برای خودنمایی و بازی به دست آورده‌اند و باید دید چه سرنوشتی در لیگ بیست و یکم در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: ورزش۳

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: