پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاظم محمدی ستاره اسبق فوتسال ایران که به اذعان اکثر علاقمندان به این رشته یکی از بهترین چپ پاهای تاریخ فوتسال است سه شنبه شب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

خبری که شوکه کننده بود و غیر قابل باور اما این بیماری سهمگین و بی رحم ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد و کاظم محمدی نیز متاسفانه قربانی جدید این بیماری شد.

این پیشکسوت که بر خلاف اکثر همبازیان خود راه مربیگری را در پیش نگرفت و در سالهای اخیر بیشتر او را در بازی‌های خیریه و مسابقات صنفی مشاهده می‌کردیم می‌توانست با دقت و مراقبت بیشتر بر این بیماری غلبه کند اما درست مثل مرحوم علی انصاریان که پس از چند روز از ابتلا به این بیماری و درگیری شدید ریه راهی بیمارستان شد و در نهایت پزشکان نتوانستد برای او کاری بکنند.

 کاظم محمدی نیز حدود ۱۰ روزی بود که با این بیماری منحوس دست و پنجه نرم می‌کرد. کاظم با وجود اینکه می‌دانست به کرونا مبتلا شده اما ترجیح داد در خانه به درمان خود ادامه دهد به امید اینکه بهبود پیدا کند اما هر روز درگیری ریه او بیشتر شد تا درنهایت دوشنبه شب دچار سکته مغزی شد و پس از چندین ساعت تلاش پزشکان بیمارستانی در کرج، احیای او نتجیه بخش نبود و این ستاره سال‌های نه چندان دور فوتسال ایران دار فانی را وداع گفت.

مراسم خاکسپاری مرحوم کاظم محمدی پنج شنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۱٠ صبح در تهران و در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار می‌شود.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: