پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کرد و با تعویض هایی که انجام دادیم، روند بازی را عوض کردیم و برنده شدیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و گل گهر در فینال حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جانداری بود و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کرد و با تعویض هایی که انجام دادیم، روند بازی را عوض کردیم و برنده شدیم.
وی ادامه داد: از بازیکنانم خیلی ممنون هستم و زحمت کشیدند. از حسین حسینی تشکر می کنم که در زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، یک فرصت استثنایی را از حریف گرفت. در کل هنوز چیزی تمام نشده و از فردا برای فینال تلاش خواهیم کرد.
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در بازی هایی که مهدی قائدی هیچ کاری در زمین انجام نمی دهد او تعویض نمی شود ولی بازیکنانی مثل مطهری همیشه گزینه تعویض هستند گفت: من دلیلی برای تعویض مهدی قائدی نمی بینم. او بسیار موثر است و چیزی که من می خواهم در زمین انجام می دهد. تعویض مطهری هم تاکتیکی است و بعضی مواقع می خواهیم سیستم بازی  را عوض کنیم. ارسلان مطهری امشب خوب بازی کرد و امیدوار هستم که در بازی فینال گلزنی کند.

 مجیدی در خصوص اینکه قلعه نویی بعد از بازی اعلام کرد استقلال با کمکِ داور در 4 بازی مقابل این تیم پیروز شده است گفت:من نظری در مورد صحبت های آقای قلعه نویی ندارم ولی امروز برای بردن علاوه بر عشق و صداقتِ مربیگری نشان دادم علم مربیگری هم تاثیرگذار است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: