پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

با توجه به کارت زردی که حسین حسینی در نیمه نهایی حذفی دریافت کرد، فینال جام حذفی را از دست داد و فرهاد مجیدی باید از وجود محمد رشید مظاهری برای حراست از دروازه استقلال مقابل فولاد خوزستان استفاده کند.

مظاهری در حالی به ترکیب ثابت آبی‌پوشان بازمی‌گردد که از اواخر اردیبهشت‌ ماه امسال و پس از ناکامی استقلال مقابل پرسپولیس در جدال برگشت رقابت‌های لیگ برتر، جایگاه خود در جمع نفرات اصلی را از دست داد و حسین حسینی به ترکیب ثابت بازگشت.

حسینی بازگشتی موفق داشت و به موازات همین مسئله شایعات فراوانی پیرامون جدایی رشید از استقلال و حضورش در سپاهان مطرح شد که همچنان نیز به گوش می‌رسد به ویژه آنکه سپاهان حالا دیگر پیام نیازمند را نیز در اختیار ندارد و حتماً باید برای فصل آینده یک دروازه‌بان مطمئن برای پیکارهای داخلی و بین‌المللی داشته باشد.

شایعه سپاهانی شدن مظاهری بسیار پررنگ شده و باید ببینیم این دروازه‌بان پس از قرار گرفتن درون دروازه استقلال در فینال جام حذفی که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود در استقلال می ماند یا زمینه برای تداوم حضورش در اصفهان و همراهی  پبا سپاهانی‌ها در نقش جهان فراهم می‌شود؟

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: