پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد نادری در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی اطهار داشت: چند روز از فینال گذشته و من خیلی به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم.حقیقتا نمی‌توانم آن شکست را هضم کنم.

وی افزود: صحبتهای زیادی در مورد بازی انجام شد و من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.اطمینان دارم این تیم به جایگاه واقعی خود بر می‌گردد. 

مدافع استقلال ادامه داد: اگر بخواهم در مورد تلخ ترین اتفاق زندگی ام بگویم مطمئنا به شب فینال اشاره می‌کنم. تاکید می‌کنم استقلال با وجود هوادارانش به جایگاه اصلی بر می‌گردد.

نادری تصریح کرد: جا دارد از همه هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند و روزهای سخت من تبدیل به خاطرات شیرین در استقلال شد.

وی ادامه داد: از مجیدی،فکری، عبداللهی، مظلومی و بازیکنان و کادر پزشکی، خانم شجاعی، دکتر نوروزی تشکر می‌کنم که  همیشه کنارم بودند. 

مدافع استقلال عنوان کرد: خداحافظی از شما هواداران برایم خیلی سخت است پس از  شما خداحافظی نمی‌کنم چون مطمئن هستم این افتخار را پیدا می‌کنم که بتوانم شماره  ۲ استقلال و زنده یاد پورحیدری را بپوشم.

نادری خاطرنشان کرد:هر جای این کره خاکی باشم با افتخار می‌گویم فرزند این خانواده پر افتخار هستم و در ایران فقط و فقط انتخابم استقلال خواهد بود.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: