پایگاه خبری خانه فوتبال:

بیوگرافی الهه حصاری
مربیگری الهه حصاری
الهه حصاری در زخم کاری

عکس جنجالی الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر ایرانی است. الهه حصاری یکی از معدود بازیگرانی است که حتی قبل از ورود به عرصه بازیگری به ورزش مشغول بوده است. الهه حصاری در سریال زخم کاری نقشی متفاوت دارد. الهه حصاری مربی یوگا است. الهه حصاری توانست به عنوان بهترین بازیگر در جشنواره روسیه شناخته شود.

الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است. حصاری در دورهٔ دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس‌های بازیگری مؤسسهٔ فرهنگی هنری «چهره‌های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت‌سر گذاشت. علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.الهه حصاری نقش «برکه» را در مجموعهٔ نمایش خانگی ممنوعه بازی کرده‌است.

الهه حصاری

مربیگری الهه حصاری

الهه حصاری این روزها علاوه بر باشگاه در آموزشگاه نیز این رشته ورزشی را به علاقه مندان یاد می دهد. رشته ای که حصاری معتقد است در رسیدن به آرامش فکری و ذهنی و تمرکز بیشتر تاثیر زیادی دارد و باعث می شود به خیلی از موارد سطحی که شاید بی اهمیت باشند و ما خودمان آنها را بزرگ می کنیم فکر نکنیم. گرچه معتقد است صددرصد به این مرحله نرسیده اما با تمرین زیاد و خواستن قطعا همه این موارد برای او و همه کسانی که اراده کنند و بخواهند میسر خواهدشد.

الهه حصاری

الهه حصاری در زخم کاری

الهه حصاری در سریال زخم کاری نقش کیمیا را بر عهده دارد که در متن رمان حضور چندان پررنگی ندارد اما همان‌طور که سریال در مقایسه با منبع اقتباس به شخصیت‌های زن پروبال بیشتری داده، به نظر می‌رسد که کیمیا نیز در سریال حضور موثری داشته باشد و در قسمت‌های بعدی شاهد حضور بیشتر او باشیم.

نکته قابل‌توجه این است که در زخم کاری، زنانگی برای شخصیت‌های مونث نه صرف یک تعریف، بلکه ابزاری تأثیرگذار و حیاتی برای پیشبرد درام است. در چند قسمت منتشرشده، این سریال فرصت کمیابی را در اختیار بازیگران قرار داده تا جنبه‌هایی از توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند که قبلا در سینما و تلویزیون ایران به آن پرداخته نشده بود.

عکس جنجالی الهه حصاری

الهه حصاری عکسی از خودش را در صفحه اینستاگرامش استوری کرد. مخاطبان وی به خاطر خطای دید و یا افکت سیاه و سفید اینستاگرام به کشف حجاب این خانم بازیگر مشکوک شدند.

درخشش الهه حصاری در روسیه

فیلم‌ سینمایی راند چهارم در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه موفق به کسب دو جایزه بهترین بازیگر زن برای الهه حصاری و بهترین فیلمبردار برای مرتضی غفوری شد.

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، الهه حصاری، علی اوجی، آناهیتا درگاهی، شکیلا سماواتی، زهرا میرزایی، مرتضی علی آبادی، جشمید هاشم‌پور، رایان سرلک و روشا شیرین نقش‌آفرینی دارند. فیلم‌ سینمایی راند چهارم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سرنوشت دو زن با حضور یک مرد در هم تنیده شده است پس از آنکه مرد در جریان اغتشاشی خیابانی ناپدید می‌شود، همسرش بی‌خانمان و بیکار می‌شود و زنی که برای اثبات بی‌گناهی خود احتیاج به شهادت او دارد، در زندان چشم انتظار می ماند.

جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه از ۱۷ تا ۲۱ تیر ماه  سال جاری در شهر یارسلاول در کشور روسیه برگزار شد.

 

 فیلم شناسی الهه حصاری:
فیلم سینمایی
* پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳)
* داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
* نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲)
* قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)
* انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)
* بی‌تابی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)
* آزادراه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)
* زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)
* زن‌ها شگفت‌انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)
* عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)
* تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)
* نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

پخش خانگی
* شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲)
* قلب یخی سری سوم (۱۳۹۲)
* در حاشیه (۱۳۹۴)

الهه حصاری

 

الهه حصاری

الهه حصاری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: