پایگاه خبری خانه فوتبال:

رویای ناصر الخلیفی بالاخره به حقیقت منجر شد و باشگاه پاری سن ژرمن از مشکلات عدیده مالی بارسلونا به خوبی استفاده کرده و موفق به جذب لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد. اما باید دید با ورود این بازیکن به رختکن پاری سن ژرمن، وظیفه نواختن ضربات ایستگاهی و پنالتی ها چگونه تقسیم خواهد شد.

لیونل مسی در دو دهه اخیر پنالتی زن و ایستگاهی زن اول بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بوده و میانگین خوبی را نیز به ثبت رسانده است. همچین سرخیو راموس، دیگر خرید جدید پاری سن ژرمن نیز بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید تبدیل به پنالتی زن اول شد و این روند در تیم ملی اسپانیا نیز ادامه یافت. راموس نیز در این زمینه عملکرد درخشانی داشته و معمولا پنالتی های خود را تبدیل به گل می کرد.

اما در فصول اخیر این نقش در پاری سن ژرمن معمولا به نیمار واگذار شده بود. حتی در همان اوایل انتقال هنگفت این ستاره برزیلی به پاریس، کدورتی بین او و ادینسون کاوانی، ستاره اوروگوئه این باشگاه ایجاد شد و در نهایت این نیمار بود که برنده این ماجرا لقب گرفت. با توجه به رابطه بسیار خوب این ستاره برزیلی با لیونل مسی و البته سرخیو راموس، بعید است حداقل در انظار عمومی شاهد درگیری نیمار با خریدهای جدید و کهکشانی پاری سن ژرمن باشیم و احتمالا پیش از شروع مسابقات و در رختکن در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: