پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پیکان به تشریح دلایل جدایی مهدی تارتار و انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید این تیم پرداخت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر محمدی درباره انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: یک فصلی است در خدمت باشگاه پیکان هستم و خوشبختانه با کمک همه ارکان باشگاه، هیات مدیره، کادرفنی و البته بازیکنان باکیفیف جوان و آینده دارمان توانستیم سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کرده و با رتبه خوبی فصل را به اتمام رساندیم. از ابتدای فصل هم سیاست‌گذاری مقیمی، مدیریت ارشد گروه خودروسازی ایرانخودرو و ابوالحسنی، قائم مقام اقتصادی اش این بود با حداکثر صرفه‌جویی به دلیل مشکلات اقتصادی که کشورمان با آن درگیر است، بتوانیم کار را مدیریت کنیم. 

وی افزود: رویکردمان این بود خیلی تیم معقول، استاندارد و کم‌هزینه‌ای ببندیم. تیم پیکان با وجود کسب نتیجه‌ای خوب در بیستمین دوره لیگ برتر، جزو سه تیم کم هزینه لیگ بود. تقریبا با بودجه‌ای 15 میلیاردی توانستیم فصل را تمام کنیم و این برای ما بیشترین دستاورد است. در کنار آن رتبه خوبی هم کسب کردیم. سعی کردیم در ادامه روند حرفه‌ای مهدی تارتار، قرارداد وی را تمدید کنیم و به نسبت فصل قبل پیشنهادمان به این مربی افزایش یافت.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: با این وجود مبلغ پیشنهادی ما به شدت با تیم ذوب‌آهن که خواهان تارتار بود، فاصله داشت. با توجه به درخواست‌ها و برنامه ریزی‌های تارتار برای آینده‌اش به شکلی خوب و حرفه‌ای از هم جدا شدیم. از وی تشکر کرده و در ادامه مسیر حرفه‌ای این مربی برایش آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم در تیم ذوب آهن هم بتواند روند خوب خود را ادامه بدهد.

محمدی در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پیکان توضیح داد: امسال هم در ادامه روند فصل گذشته خود نه تنها درصدد حفظ رتبه هفتم خود هستیم بلکه می‌خواهیم آن را ارتقا بدهیم. پیکان در والیبال هم برند قابل اعتنایی دارد. در این رشته هفت بار قهرمان آسیا و 13 بار قهرمان ایران شده‌ایم. می خواهیم والیبال را هم سازماندهی کنیم. طبق استراتژی کلان مدیریت ایرانخودرو در جهت صرفه جویی هرچه بیشتر و البته سازماندهی منظم، رویکردی مبتنی بر استخدام افراد باکیفیت را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم با بازیکنان کم‌هزینه و مستعدی که به سبک و سیاق باشگاه پیکان می‌خورند و می‌خواهند خود را به باشگاه بزرگ‌تر معرفی کنند، کار را ادامه بدهیم. بودجه هم نسبت به فصل قبل درصد کمی افزایش یافته و این را با کادرفنی جدیدمان و مجتبی حسینی بسته‌ایم. این مربی هم سابقه خوبی در فوتبال دارد. روند کاری‌اش را در سال‌های گذشته بررسی کرده‌ایم. در ابتدای فصل قبل هم با بودجه مناسبی توانست تیم نفت مسجد سلیمان را ببندد اما در ادامه به تیم ذوب آهن اضافه شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه افزود: شناخت ما از حسینی عمیق و درخواست مالی وی هم با استراتژی تعریف شده باشگاه پیکان متناسب بود. به همین دلیل کار را با وی جمع کردیم. البته همچنان امیدوار هستیم با استفاده از بازیکنان مستعد، روند فصل قبل خود را ادامه بدهیم. برای شروع فصل نقل و انتقالات طبق برنامه ریزی کادرفنی و البته نظر کمیته فنی که فصل گذشته هم تاثیرگذار بود، حمایت هیات مدیره باشگاه و گروه خودروسازی می‌خواهیم بازیکنان باکیفیت، آینده دار و جوان را در اختیار گرفته و بتوانیم فصل جدید و موفقی را آغاز کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: