پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس مانند باشگاه‌های اروپایی باید زودتر برای تمدید قرارداد بازیکنانش اقدام می‌کرد، جدایی چند بازیکن تیم را با چالش مواجه خواهد کرد.

ناصر محمدخانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان در زمان نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی دارد و بازیکنان کاملا هماهنگ شده‌اند و نباید اجازه داد که برخی بازیکنان از تیم جدا شوند. اگر یک یا دو بازیکن از تیم بروند شاید مشکلی پیش نیاید اما اگر 5-6 بازیکن تیم از پرسپولیس بروند قطعا تیم با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد.البته آنطور که می‌گویند برخی از بازیکنان برای تمدید قراردادها خواهان دریافت مطالبات فصل گذشته‌شان هستند که این حق بازیکنان است و باشگاه باید حق و حقوق آنها را پرداخت کند.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود باشگاه برای تمدید قراردادها زودتر اقدام می‌کرد گفت: بله بهتر بود که باشگاه پرسپولیس مانند باشگاه‌های اروپایی زودتر برای تمدید قراردادها اقدام می‌کرد. در اروپا وقتی بازیکنی قراردادش رو به پایان است باشگاه خیلی سریع با او قرارداد سه ساله امضا می‌کند. این مساله زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکن قرارداد یک فصله یا شش ماهه دارد. مدیران باشگاه های اروپایی خیلی سریع با چنین بازیکنانی که مورد نظرشان است قرارداد جدید سه ساله امضا می‌کنند. بهتر بود پرسپولیس هم چنین اقدامی را انجام می داد.وقتی قرارداد بازیکنان به پایان می‌رسد یا رو به اتمام است، باشگاه‌های دیگر پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی به بازیکنان می‌دهند و تلاش می‌کنند زمینه جدایی بازیکنان را فراهم کنند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: پرسپولیس در همه پست‌ها نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد البته ابتدا باید بازیکنان خود را حفظ کند. احمد نورالهی از تیم‌های قطری پیشنهاد دارد اما خودش دوست دارد بماند به شرطی که باشگاه او را راضی کند. نوراللهی بازیکنی محوری است و حضورش می‌تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند. بنابراین باشگاه باید او را راضی نگه دارد تا از تیم جدا نشود.

محمدخانی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس اقدام به انتشار نامه‌ای کرد که خطاب به 5 بازیکن تیم برای تمدید قرارداد نوشته بود، خاطرنشان کرد: ارسال نامه به بازیکن برای تمدید قرارداد هیچ اشکالی نارد اما همانطور که گفتم باشگاه پرسپولیس باید خیلی زودتر در این زمینه اقدام می‌کرد زیرا زمان نقل و انتقالات 6 ماه نیست و باشگاه باید خیلی سریع نفرات مورد نظرش را جذب کند. قطعا پرسپولیس با حفظ نفرات فعلی و جذب بازیکنان جدید می‌تواند فصل آینده هم یکی از مدعیان اصلی باشد و به شرطی که استخوا‌ن‌بندی تیم حفظ شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: