پایگاه خبری خانه فوتبال:

چند صفحه توئیتری اماراتی اعلام کرده اند که احمد نوراللهی با تیم فوتبال شباب الاهلی به توافق رسیده است.

در حالیکه به نظر می رسید مذاکرات باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی به نتیجه رسیده و این بازیکن در آستانه تمدید قراردادش است، اما طی ساعات گذشته اخبار ضد و نقیضی درخصوص احتمال جدایی این بازیکن و حضور او در لیگ امارات به گوش می رسد.

پس از اینکه فوتبال امارات از چندین سال پیش برای لیگ خود از یک نام جعلی استفاده می کرد، حضور بازیکنان ایرانی در این کشور ممنوع بود ولی با تغییر نام لیگ این کشور از فصل آتی، اکنون به نظر می رسد بازیکنان ایرانی مشکلی برای حضور در لیگ این کشور ندارند و یکی از باشگاه های امارات شباب الاهلی است که به دنبال جذب کاپیتان پرسپولیس است.

دو صفحه خبری و پرمخاطب اماراتی نیز به نقل از رسانه های ایرانی از حضور احمد نوراللهی در این تیم خبر داده اند. صفحه توئیتری امارات اسپورت نوشته است که شباب الاهلی با نوراللهی بر سر قراردادی 2 ساله و دستمزد سالیانه 1.2 میلیون دلار به توافق رسیده است. صفحه توئیتری منبر الامارات نیز با درج همین خبر، از توافق شباب الاهلی و نوراللهی خبر می دهد.

1WSyWF8YVORJ

به هر شکل طی ساعات گذشته اخبار پیرامون جدایی نوراللهی بیش از پیش به گوش می رسد و باید دید باشگاه پرسپولیس موفق به حفظ مهره کلیدی خط میانی تیم خود خواهد شد یا نوراللهی نیز راه کنعانی زادگان را در پیش گرفته و از این تیم جدا می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: