پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران از افزایش حدود ۱۰ درصدی مراجعین و بستری‌های کرونایی در این استان خبر داد.
علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه و در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: این هفته میزان مراجعین سرپایی به مراکز خدمات رسانی استان تهران ۱۰ و یک دهم درصد و مجموعه ابتلاء، مراجعین و بستری در تهران نسبت به هفته قبل ۹ و ۷ دهم درصد افزایش داشته است.
وی افزود: هم اکنون ۹ هزار و ۸۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که ۲ هزار و ۷۰۰ مورد آن در بخش مراقبت‌های ویژه است و کماکان ورودی قابل توجهی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داریم.

زالی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته حدود ۲ هزار و ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری و یک هزار و ۷۰۰ بیمار هم در همین مدت ترخیص شدند.

وی گفت: در هفته‌های نهم و دهم خیز پنجم کرونا ویروس در کشور و استان تهران قرار داریم و هنوز به قله این اپیدمی نرسیده‌ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران از افزایش کلینیک‌های سرپایی خبر داد و گفت: خدمت رسانی در این کلینیک‌ها از چهار هزار و ۴۰۰ نفر به قریب هشت هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص تزریق واکسن نیز گفت: رکورد تزریق ۱۲۴ هزار واکسن روزانه در ۱۰۸ مرکز استان تهران ثبت شده است و در حال حاضر سه میلیون و ۳۱۰ هزار دُز واکسن در استان تهران تزریق شده که ۷۷۰ هزار نفر هر دو دُز واکسن را دریافت کردند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: