پایگاه خبری خانه فوتبال:

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده ایرانی است. رضا بهرام آهنگساز است. رضا بهرام در گذشته در فوتبال مشغول به فعالیت بود که به دلیل مصدومیت تک آهنگی را بیرون داد  که این خود آغاز گر خوانندگی وی شد. رضا بهرام اولین کنسرت خود را در کیش برگزار کرد. رضا بهرام فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی است.

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام که نام اصلی او رضا هلاورجانی است ،متولد 20 دی 1370 در یزد، خواننده می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد و حالا کلی طرفدار دارد.

رضا بهرام

رضا بهرام از نوجوانی با حمایت پدرش به سمت موسیقی رفت اما با فوت پدر در سال 1384 وقتی 14 ساله بود از این عرصه دور شد و به سمت بازی فوتبال رفت. رضا بهرام مدتی در تیم فولاد یزد بازی کرد و مدتی هم در تیم فولاد خوزستان حضور داشت اما به علت مصدومیت و عمل جراحی مجبور شد از این رشته کنار برود.

زندگی شخصی رضا بهرام

رضا  بهرام در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمده است. رضا بهرام فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که یکی سوارکار و دیگری در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند. رضا بهرام تا به حال ازدواج نکرده است، هرچند شایعه های مبنی بر ازدواج او بارها در رسانه ها منتشر شده است.

رضا بهرام

فعالیت حرفه ای رضا بهرام

 

رضا بهرام به صورت جدی از سال 88 به سمت موسیقی بازگشت و از سال 1389 وقتی 19 ساله و دانشجو دانشگاه یزد بود رسما حرفه ای در این رشته حضور داشت.

رضا بهرام

اولین آهنگ رسمی

رضا بهرام از سال 93 شروع به انتشار قطعه هایی کرد اما اتفاقی برایش نمی افتاد تا اینکه بهمن 96 در آهنگ گلی از آرش و مسیح به عنوان همخوان حضور داشت.

رضا بهرام

اولین ترانه رسمی اش با نام هنری بهرام قطعه ای بنام عشق بگو در  29 تیر 1397 با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد که به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.طولی نکشید که موسسه هنری ققنوس او را تحت حمایت هنری خود در آورد.

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.رضا بهرام با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

 

آهنگ های رضا بهرام

هیچ

کاش

آرامشی دارم

گل عشق

شبهای بعد از تو

آتش

پیشنهاد ویژه

ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیارتودنسی لازمی؟ همین الان نوبت بگیرارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئینظم و زیبایی را به دندان های خود ببخشیدارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیدنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟

دیوانه

بیمار

از عشق بگو 

کجایی

مو به مو

گلی (همخوانی آرش و مسیح )

رضا بهرام

رضا بهرام

رضا بهرام

رضا بهرام

رضا بهرام

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: