پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال در حالی وارد بازار نقل و انتقالات شده است که در حال حاضر تنها ۱۶ بازیکن دارد و شاید نیمی از آنها نفراتی باشند که بتوان به عنوان بازیکن ثابت روی آنها حساب کرد.
مدیران و سرمربی تیم استقلال هم مثل سایر تیم‌ها در گیر فصل نقل و انتقالات بوده و می‌کوشند تا بهترین تصمیمات را در این ایام اتخاذ کرده تا در فصل بیست و یکم لیگ برتر بتوانند مدعی قهرمانی باشند.
اما نگاهی به لیست بازیکنان استقلال مشخص می‌کند کار مدیران این باشگاه برای آماده کردن تیمی مدعی چندان هم ساده نیست. آبی‌ها تنها ۱۶ بازیکن تحت قرارداد دارند که در بین آنها یک مصدوم مهم هم به چشم می‌خورد و این امکان وجود دارد که یکی دو تن از آنها هم در لیست مازاد قرار داشته باشند.

بازیکنان تحت قرارداد

۱۶ بازیکن تحت قرارداد باشگاه استقلال عبارتند از: محمد حسین مرادمند، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی، سینا خادم پور، سید احمد موسوی، وریا غفوری، بابک مرادی، آرمان رمضانی، متین کریم زاده، آرش داجیلری، سبحان خاقانی، محمد حسین فلاح، حسین خدا مرادی، سعید مهری و سینا سعدی فر. البته به این افراد عارف غلامی را هم اضافه کنید که رباط صلیبی او پاره است و بازی‌های ابتدای فصل را از دست خواهد داد.

منبع: مهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: