پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قایدی فوتبالیست ایرانی است. مهدی قایدی در پست وینگر برای استقلال کار می کند. مهدی قایدی چندی پیش ازدواج کرد. مهدی قایدی از دوران دبستان فوتبال بازی می کرد. مهدی قایدی  از 10 سالگی با بازی در تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر فعالیت ورزشی خود را شروع کرد.

همسر مهدی قائدی

مهدی قایدی

بیوگرافی مهدی قایدی

مهدی قایدی متولد 14 آذر 1377در بوشهر،بازیکن فوتبال ایرانی است مهدی قایدی در پست وینگر برای استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.مهدی قایدی فوتبال را از دوران دبستان آغاز نموده و فوتبال را در تیم‌های محلی جدی شروع کرد.در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین علت عنوان پدیده لیگ یک را به دست آورد.

مهدی قائدی

زندگی شخصی  مهدی قائدی

مهدی قایدی مدتی است که ازدواج کرده است. در همین رابطه وی عکسی دو نفره از خودش و همسرش ستاره معصومی منتشر کرده که باعث حواشی زیادی شده است.

یکی از حاشیه ها موضوع سن و سال همسر مهدی قایدی است. در عکس منتشر شده به نظر همسر مهدی قایدی از او بزرگتر است! بعضی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قایدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال 1377 است.

مهدی قایدی

عملکرد باشگاهی مهدی قایدی

ایران جوان

مهدی قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.[۲]

مهدی قایدی

استقلال

مهدی قایدی در اولین بازی خود برای استقلال در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.[۳]

مهدی قایدی

قایدی در بازی مقابل سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

۲۰۱۹–۲۰۱۸

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند. او پیش از بازی برابر باشگاه فوتبال سایپا به یک‌باره تمرین استقلال را رد کرد و توسط وینفرد شفر از استقلال اخراج شد! اما در ادامه و با وساطت فرهاد مجیدی دوباره به تمرینات برگشت و دومین گل فصل و دومین گل خود برای استقلال را روی پاس‌گل آیاندا پاتوسی در برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند. او همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان به میدان رفت.

۲۰۲۰–۲۰۱۹

او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد.

وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را زد. او که در ابتدای فصل به هواداران قول زدن ده گل در این فصل را داده بود موفق شد قول خود را عملی کند و ده گل با پیراهن این در لیگ برتر به ثمر برساند.

مهدی قایدی

۲۰۲۱–۲۰۲۰

او در سال سال ۱۳۹۹ موفق شد در دو شهرآورد متوالی در لیگ و جام حذفی برای استقلال گلزنی کند.

افتخارات مهدی قایدی

- پدیده لیگ آزادگان 96–1395

- جام حذفی 96 با استقلال تهران

مهدی قائدی

تصادف جنجالی مهدی قایدی و مرگ یک فوتبالیست

مهدی قایدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ هنگامی که برای کارهای دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی آسیب دید و در بیمارستان خلیج فارس بستری شد. وی همراه بعضی دوستانش در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که ماشین آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و احمد شاکری که فوتبالیست بوده بر اثر تصادف فوت میکند. فوت او حواشی بسیاری برای مهدی به وجود می آورد و خانواده احمد از قایدی شکایت می کنند .گفته می شود که مهدی قائدی پشت فرمان نشسته بود.

مهدی قائدی

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: