پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاید یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های نقل و انقالاتی استقلال در فصل پیش رو اشکان دژاگه باشد. کاپیتان سابق تیم ملی ایران بعد از جدایی از تراکتور فعلا بدون تیم مانده و هنوز مشخص نیست فصل آینده چه تصمیمی دارد.

البته که شایعه شده تیم‌های زیادی در پی به خدمت گرفتن او هستند، ولی نام استقلال زودتر از بقیه تیم‌ها به رسانه‌ها درز کرده است. آنطور که از شواهد امر پیداست اشکان دژاگه در فهرست خرید استقلال قرار دارد و حتی مذاکرات اولیه هم صورت گرفته است. مذاکراتی که پای عدد و رقم هم به میان کشیده است. طبق چیزی که خبرآنلاین نوشته اشکان دژاگه برای یک فصل بازی در استقلال خواستار ۳۵۰ هزاردلار شده است. با تبدیل این رقم به تومان با نرخ کنونی، چیزی نزدیک به ۹ میلیارد تومان برای یک فصل.

استقلالی‌ها که پیش از این گفته بودند سقف قراردادشان ۴ میلیاردتومان است و با آپشن و تعداد بازی این رقم به ۷ میلیارد تومان هم می‌رسد با درخواست اشکان دژاگه موافقت کرده اند، ولی مشکل اینجاست که دژاگه عنوان کرده نه ریال و تومان بلکه رقم قراردادش را به دلار می‌خواهد. این همان موضوعی است که باعث شده فعلا در روند مذاکرات خلل ایجاد شود، چون مسئولان استقلال به دژاگه گفته اند به صورت دلاری قرارداد نمی‌بندند و اگر حاضر به دریافت این رقم به صورت ریال و تومان است، مشکلی برای امضای قرارداد وجود ندارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: