پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن جدید استقلال گفت: با آمدن به استقلال می‌خواهم لژیونر شوم و به تیم ملی برسم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عارف آغاسی در مورد پیوستنش به استقلال گفت: خیلی خوشحالم  که عضوی از باشگاه بزرگ استقلال شدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با عملکرد خوب دل هواداران را شاد کنیم.
وی در مورد اینکه قراردادش چند ساله است و آیا جزو قراردادهای نجومی هستی یا خیر، گفت: بهتر است این سؤال را از باشگاه بپرسید.
بازیکن جدید استقلال در مورد جدایی از فولاد گفت: دو سال شاگرد جواد نکونام بودم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. فکر می‌کنم او در فولاد بماند و باز هم موفق شود. به نظر من فولاد بازیکن زیاد دارد و با جدایی من به مشکل نمی‌خورد.
آغاسی در مورد اینکه فکر می‌کنی کار کردن با فرهاد مجیدی هم مانند کار کردن با نکونام باعث موفقیتت شود عنوان کرد: هر دو جزو بزرگان فوتبال ما هستند و من هم تلاش می‌کنم از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم.
بازیکن جدید استقلال در مورد ترافیک خط دفاعی این تیم و اینکه آیا فکر می‌کند به ترکیب راه پیدا کند، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم اما تصمیم‌گیرنده فرهاد مجیدی است که چه بازیکنی بازی کند.
وی در مورد دیدار حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا افزود: قبل از اینکه بازی شروع شود چیزی مشخص نیست و نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد.
آغاسی در مورد اینکه با حضور در استقلال به تیم ملی هم فکر می‌کنی یا خیر، گفت: به استقلال آمدم که لژیونر شوم و به تیم ملی برسم و می‌خواهم که آینده خوبی داشته باشم.
وی در مورد حضور نسل جدید در استقلال عنوان کرد: لیورپول هم دو سال قبل قهرمان شد اما سال گذشته نتوانست، امیدوارم روز به روز روند رو به رشدی داشته باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: