پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع استقلال تهران با حضور در باشگاه استقلال و صحبتی که با خبرنگاران داشت، به شایعاتی که مربوط به اضافه شدن به پرسپولیس و جدایی از جمع آبی‌پوشان وجود داشت، خاتمه داد.
به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز کادر فنی و مدیران استقلال مانند روز گذشته، ساعات شلوغی را تجربه می کنند و یکی از بازیکنانی که 2 بار به باشگاه استقلال آمده و با مدیران باشگاه و کادر فنی صحبت کرده، محمد دانشگر بوده است.
دانشگر در مرتبه دوم هنگام خروج از باشگاه با خبرنگاران صحبت های کوتاهی داشت و در مورد رفت و برگشت خود اینطور توضیح داد:« صبح کار مالیاتی داشتم. برگه گرفتم. رفتم و آمدم. الانم هم با آقا فرهاد صحبت کردم.»

او سپس در واکنش به این سوال که آیا می ماند، بیان کرد:« قرارداد دارم و مشکلی ندارم.»

دانشگر در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا مصاحبه های انتقادی اش در مورد مدیریت باشگاه مشکلی برای ادامه حضور او ایجاد نکرده، گفت:« من با خود آقا فرهاد صحبت کردم و آقا فرهاد مشکل کوچک من را حل کردند.»

دانشگر که ترجیح داد در مورد بازی با الهلال حرفی نزد، در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او در مورد مبلغ 9 میلیارد پیشنهادی اش به باشگاه پرسیدند، عنوان کرد:« من قرارداد داشتم.»

این بازیکن که زمزمه های زیادی در مورد فسخ قراردادش و پیوستن او به پرسپولیس پس از جدایی از استقلال وجود داشت، درنهایت در میان استقبال هواداران باشگاه را ترک کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: