پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی عجیب‌ترین اتفاقات مدیریتی استقلال در روزهای اخیر، تغییر سرپرست بود که این اتفاق باعث شد برای ساعاتی بحران از خیابان‌های فرعی علامه جنوبی، به داخل ساختمان آبی رنگ سعادت آباد کشیده شد.

در حالی که باشگاه استقلال مشغول جذب بازیکن جدید و تمدید با بازیکنان قبلی بود و موتور این تیم در نقل و انتقالات تازه روشن شده بود، حضور جواد زرینچه در ساختمان باشگاه توجه همه را به خود جلب کرد و زمان زیادی طول نکشید که نام زرینچه به عنوان سرپرست جدید استقلال و جانشین نصرالله عبداللهی روی خروجی رسانه رسمی استقلال قرار گرفت؛ تا این سئوال پیش آید که در کشاکش مذاکره با بازیکنان، چه لزومی به تغییر سرپرست آن هم چنین با سرعت و عجله‌ای بود.

این تصمیم واکنش‌هایی به همراه داشت که منجر به تبعاتی برای مدیران استقلال شد. ابتدا فرزاد مجیدی با انتشار عکسی به صورت تلویحی نارضایتی‌اش از این اتفاق را ابراز داشت و سپس نصرالله عبداللهی که حاضر به دریافت لوح تقدیر نشد با ناراحتی باشگاه را ترک کرد.

این موضوع باعث شد تا مجیدی هم با سرعت خودش را به ساختمان باشگاه رسانده و بر سر این اتفاق ساعاتی را با مدیران باشگاه به گفتگو بپردازد تا مشخص شود این تغییر و تحول عجولانه، بدون اطلاع سرمربی صورت گرفته است.

حمایت‌های فرهاد مجیدی از فرزاد مجیدی و نصرالله عبداللهی جواب داد و در نهایت جواد زرینچه پس از چند ساعت انصراف خود را از بازگشت به استقلال اعلام کرد.

این اتفاقات باعث شد تا باشگاه استقلال چند ساعت مهم از روز گذشته را که می‌توانست به نقل و انتقالات این تیم پرداخته شود، صرف تغییر و تحولی نمود که حتی اگر ضرورتی هم داشت، این میزان عجله و در این زمان برای آن عجیب می‌نمود و در آخر هم اتفاق مورد نظر مدیران استقلال نیفتاد.

استقلال که تا دیروز به جز سرپرست، یک کمک سرپرست هم داشت، امروز مشخص نیست مدیریت نیمکتش در دست کیست. آیا قرار است نصرالله عبداللهی به جایگاه خودش بازگردد، این مسئولیت به فرزاد مجیدی سپرده می‌شود، پیشکسوت دیگری از استقلال این بار با هماهنگی فرهاد مجیدی جایگزین عبداللهی می‌شود یا یکی از درون باشگاه به این جایگاه می‌رسد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: