پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی از عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که با باشگاه یوونتوس بر سر انتقال کریستیانو رونالدو به توافق رسیده است. 
برخی رسانه‌ها قرارداد رونالدو با شیاطین سرخ را ۲ ساله به اضافه تمدید یک ساله ذکر کردند. 
فابریزو رومانو نوشت که پل پوگبا در این قرارداد هیچ نقشی ندارد و به برخی شایعات که احتمال دارد او به عنوان بخشی از قرارداد قرار گیرد، پایان داد.

کریستیانو رونالدو
طبق آخرین اخبار از رسانه‌های اروپایی، رونالدو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتد قرار داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، ساعتی پیش رونالدو تورین را با جت شخصی خود ترک کرد و بسیاری عنوان کردند که برای صحبت با خورخه مندس راهی پرتغال شده است. در این ساعت اتفاقات زیادی در خصوص آینده رونالدو رخ داد که مهمترین آنها به تغییر نظر رونالدو بازمی‌گردد.
اوله‌گونار سولسشر ساعتی پیش در نشست خبری عنوان کرد که ما همیشه ارتباط خوبی با رونالدو داشتیم. برونو فرناندز نیز با او صحبت‌های زیادی کرده و کریس می‌داند که ما چه حسی به او داریم.
رونالدو راهی منچستر  شد و با یونایتد دوباره قرارداد بست. رومانو عنوان کرد: رونالدو به خورخه مندس گفته که  خواهان بازگشت به منچستریونایتد است. به نظر می‌رسد دو طرف بر سر قراردادی تا سال 2023 توافق کردند.
برخی خبرنگاران انگلیسی مدعی شدند که سر الکس فرگوسن در این ماجرا نقش داشته زیرا شب گذشته یک ساعت تلفنی با رونالدو صحبت کرده است. ساموئل لوکهرست، خبرنگار منچستریونایتد ایونینگ نیوز معتقد است که با تماس تلفنی یونایتد، رونالدو به سران سیتی اعلام کرده که دیگر خواهان رفتن به این تیم نیست.

کریستیانو رونالدو

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، رونالدو قرار است در لیسبون تست پزشکی منچستریونایتد را انجام دهد. این بازیکن قرار است پس از 12 سال دوباره به اولدترافورد بازگردد.

رونالدو تابستان 2003 از اسپورتینگ راهی منچستریونایتد شد و برای این تیم 6 فصل بازی کرد و توانست به بهترین بازیکن دنیا نیز نام گیرد. او یک بار قهرمان اروپا شد و توانست 3 بار به مقام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: