پایگاه خبری خانه فوتبال:

با توجه به شرایطی که تیم پرسپولیس در جذب مهاجم در نقل و انتقالات پیدا کرده سرمربی سرخپوشان را مجاب کرده تا به سمت جذب بازیکن خارجی برود اما جذب مهاجم غیر ایرانی هم شرایطی دارد که ظاهرا در توان این باشگاه نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از ناکامی باشگاه پرسپولیس در حفظ شهریار مغانلو، جذب سجاد شهباززاده و امین قاسمی نژاد، موجودیت بازار نقل و انتقالات در پست مهاجم باعث شده تا یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به ناچار به فکر جذب مهاجم خارجی بلند قامت بیفتد.
این در شرایطی است که گل محمدی در تمرینی که با حضور خبرنگاران برگزار شد اعلام کرد با توجه به شرایط مالی باشگاه و البته پرونده های بازی که  سرخپوشان بابت طلب به خارجی ها دارد، سراغ نیروی خارجی رفتن ریسک می خواهد.
اما ناکامی در جذب مهاجم باعث شده تا سرمربی قرمزپوشان تغییر نظر بدهد و از طرفی برخی هواداران در فضای مجازی  این مربی را تحت فشار گذاشته اند تا هر طور شده این باشگاه بازیکن خارجی بگیرد. با این حال آنچه برای جذب مهاجم خارجی اهمیت دارد شرایط مالی باشگاه پرسپولیس است و این طور که خبر می رسد و برخلاف صحبت هایی که روز گذشته ابراهیم شکوری مشاور باشگاه انجام داد، مسئولان این باشگاه به سرمربی تیم عنوان کرده اند قادر به جذب مهاجم خارجی نیستند.

البته مسئولان پرسپولیس به صورت رسمی بابت ناتوانی در جذب بازیکن خارجی موضع گیری نداشته اند اما شواهد پیداست که این باشگاه برای قرارداد با خارجی ها با مشکلاتی روبرو است. ظاهرا به دلیل قوانین جدیدی که سازمان لیگ برای جذب بازیکن و مربی خارجی در نظر گرفته دست مسئولان پرسپولیس را برای جذب بازیکن خارجی بسته است و یکی از دلایلی هم که به سرمربی تیمشان اعلام کرده اند همین مورد است.

با توجه به این موضوع یحیی گل محمدی و دستیارانش باید از باقی نفراتی که اکنون در لیگ ایران در این پست هستند یکی را برای ترمیم خط حمله خود انتخاب کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: