پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه فرانسوی در خبری مدعی شد که لیون با زنیت به توافق رسیده و سردار آزمون با 15 میلیون یورو به این تیم فرانسوی ملحق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، اخبار زیادی درباره انتقال سردار آزمون به تیم های مختلف اروپایی به گوش می رسید و به نظر می رسد که مهاجم ایرانی در آستانه پیوستن به لیون فرانسه قرار دارد.
بر این اساس رسانه فرانسوی اکیپ در خبری مدعی شد که لیون با زنیت بر سر انتقال سردار آزمون با مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسیده اند.
این رسانه نوشته است که پیش از این پیتر بوش سرمربی هلندی با سردار آزمون تماس گرفته است و مشتاق حضور این مهاجم ایرانی در لیون است. سردار هم متقاعد شده است تا یک سال مانده به پایان قراردادش با زنیت به این تیم فرانسوی بپیوندد.
زنیت ابتدا 25 میلیون یورو برای سردار آزمون می خواست اما تیم فرانسوی در آستانه توافق با زنیت برای انتقال 15 میلیون یورویی است.

طبق اعلام این رسانه، قرارداد سردار آزمون با تیم فرانسوی 5 ساله خواهد بود و در این میان باشگاه زنیت عنوان کرده که باید ابتدا جایگزین سردار آزمون را به خدمت بگیرد.

تیم روسیه ای برای جایگزینی سردار آزمون، کارلوس وینیسیوس از بنفیکای پرتغال را متقاعد کند اما همچنین آندره آ بلوتی از تورینو و گائتان لابورد از مون پلیه هم جزو گزینه ها هستند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: