پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهریار مغانلو که فصل پیش در نیم فصل دوم، پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کرد موفق شد آمار خوبی از خودش در خط حمله به جا بگذارد و در مجموع بازی‌های آسیایی و لیگ برتر ۸ گل برای پرسپولیس بزند.

از آنجا که شهریار مغانلو با قراردادی قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس پیوسته بود، مسئولان این باشگاه تهرانی امیدوار بودند قرارداد او را دائمی کنند که متوجه شدند سپاهان پیش دستی کرده و با باشگاه سانتاکلارا توافق کرده است. سپاهان بخشی از هزینه خرید مغانلو را با انتقال محمد محبی به سانتاکلارا تامین کرد تا شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد.

در حالی که پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند علاقه شهریار به ماندن دراین باشگاه به کمکشان بیاید و او این فصل هم پیراهن پرسپولیس را به تن کند، ولی درخواست رقم نامتعارف ۷۵۰ هزار یورویی برای این بازیکن از سوی سانتاکلارا، رسما این انتقال را غیرممکن کرد.

شهریار مغانلو در نهایت به شکل رسمی با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرد و رسما سپاهانی شد. همین موضوع کافی بود تا او پیج اینستاگرام خود را پاکسازی کرده و تمام عکس‌های خودش با پیراهن پرسپولیس رو حذف کند. مغانلو حتی عکس پروفایل خود را نیز که با پیراهن پرسپولیس بود تغییر داد!

شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس پس از پیوستن به سپاهان تمامی پست های خود مربوط به پرسپولیس را پاک کرد. اتفاقی که به شدت با واکنش پرسپولیسی ها همراه شد و طرفداران این تیم با آنفالو کردن مغانلو باعث ریزش نزدیک به ۲۰۰ هزارتایی دنبال کننده های او شدند.

در میان اعضای تیم پرسپولیس نیز ابتدا افشین پیروانی و سپس حمید مطهری این مهاجم را آنفالو کردند. در ادامه سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و بقیه بازیکنان پرسپولیس شهریار مغانلو را آنفالو کردند.

حالا شهریار مغانلو درحالی در گفت و گو با یکی از مدیران تیم پرسپولیس مدعی شده این اقدام به دستور یک سپاهانی بوده است. یکی از رسوم عجیبی که بین برخی بازیکنان فوتبال ایران باب شده این است که پس از پیوستن به تیم جدید عکس‌های تیم سابق را در صفحه شخصی‌شان در اینستاگرام پاک می کنند. اتفاقی که به نظر می رسد نادیده گرفتن گذشته آنها باشد و چندان توجیه جالبی ندارد!

جواب مدیر پرسپولیسی هم در نوع خود جالب بوده است:

آقا شهریار این حرف توجیهی ندارد! سپاهانی ها به تو نیاز داشتند و نه تو به آنها؛ آن وقت دستور به حذف عکس هایت با پیراهن پرسپولیس می دهند؟ با این کار فقط راه بازگشت خودت به پرسپولیس را برای همیشه بستی!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: