پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیدمهدی رحمتی چند روز پیش ویدیویی منتشر کرد از جلسه‌ای که به آن‌ دعوت شده اما خبری از دعوت‌کنندگان نیست! او نامه‌ای روی صفحه‌اش گذاشت (و البته خیلی زود حذف کرد) که مسئولان باشگاه «پدیده» البته با سربرگ «شهر خودرو» او را به جلسه هیات‌مدیره دعوت کرده بودند، اما وقتی رفت خبری از اعضای هیات‌مدیره نبود!

او با حضورش در این جلسه نشان داد که تمایل زیادی به ماندن در تیم مشهدی دارد، غافل از اینکه برنامه مدیرانِ نمایندهه مشهد برای ادامهه همکاری با او چیز دیگری است.

مدیران «شهر خودرو» به رحمتی یادآور شدند که قرارداد او با آن‌ها به عنوان مدیر تیم یا همان سرپرست است و در طول لیگ برتر هم او با همین عنوان روی نیمکت حضور داشته است و «محمد نوازی» سرمربی مشهدی‌ها بوده که قراردادش هم با «شهر خودرو» به اتمام رسیده است و حالا به رحمتی اعلام کرده‌اند همچنان حاضرند با او ادامه همکاری دهند؛ منتهی در همان مسئولیت قراردادی؛ یعنی مدیر تیم!

ناگفته پیداست که رحمتی زیر بار این پیشنهاد نرفته و نخواهد رفت و حالا دست مدیران «شهر خودرو» برای انتخاب سرمربی تیم‌شان باز است.

معمایی مدیرعامل مشهدی‌ها که از رحمتی به عنوان گزینه اصلی نام می‌برد، حالا می‌گوید بین «علیرضا منصوریان» و «محمدرضا مهاجری» یکی به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد و آن‌ها بلافاصله وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد.

مدیران «شهر خودرو» وعده داده‌اند نهایتا تا پایان روز دوشنبه سرمربی خودشان را به فوتبال‌دوستان مشهدی معرفی خواهند کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: