پایگاه خبری خانه فوتبال:

«راجب اسامی نمی‌خواهم حرفی بزنم. این مساله غیرحرفه‌ای است و این حق را داریم که یک بازیکن خارجی جذب کنیم. بازیکن داخلی هم در گزینه‌های ما هست.» این جملات بخشی از صحبت‌های روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگری به فکر داشتن یک مهاجم خارجی است.

گزینه داخلی که یحیی گل محمدی درباره اش حرف می‌زد حامد پاکدل، مهاجم فصل پیش آلومینیوم اراک بود که جذب شد. با این وجود، اما به نظر می‌رسد یحیی در پی گرفتن یک مهاجم توانمند خارجی است. این موضوع در حالی عنوان می‌شود که مشکلات پرسپولیس در مسیر خرید بازیکن خارجی پابرجاست و فعلا طبق قانون سرخ‌های تهرانی تا زمانی که پرونده هایشان در فیفا را حل و فصل کنند نمی‌توانند بازیکن خارجی بخرند.

با این حال یحیی گل محمدی می‌گوید از آنجا که تیم‌های ایرانی باید در لیگ قهرمانان آسیا جدال نابرابری با رقبا داشته باشند این حق برایشان قائل شود که دست کم یک بازیکن خارجی بخرند. درست بعد از همین درخواست است که خبرنگار مشهور عربستانی نام مهاجم مدنظر پرسپولیس را لو داد! نواف الاسیوی خبرنگار معروف عربستانی با انتشار خبری نوشت: الکساندر پریوویچ یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود است.

الکساندر پریوویچ با قد ۱۹۱ سانتی متری خود غولی در خط حمله الاتحاد عربستان بود که به دلایل مشکلاتش با عربستانی‌ها از این تیم جدا شده و بازیکن آزاد است. پریوویچ دورگه صرب-سوئیسی است و سابقه بازی در زیر۲۱ ساله‌های پارما، دربی کانتی و تیم‌هایی از لیگ سوئیس، سوئد، ترکیه و لهستان و یونان را دارد.

 

1003496_913

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: