پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس کمتر از ۱۰ روز دیگر فرصت پرداخت طلب ۵۹۰ هزار دلاری گابریل کالدرون سرمربی پیشین آرژانتینی خود و همچنین مبلغ ۵۵ هزار دلاری طلب خواکین دستیار او را دارد.

سرخپوشان با حکم دادگاه عالی ورزش تنها تا ۱۷ شهریورماه زمان برای واریز این مبلغ دارند تا مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود شوند.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از اعلام این حکم تصمیم به جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی سرمربی تیم تا قبل از این تاریخ گرفتند. از این رو قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر پس از خروج محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو توانست با علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل قرارداد ببندد.

همچنین قرار بود مجید صدری رئیس هیأت مدیره پرسپولیس که پیش از این نیز توانسته بود بدهی کلان پرسپولیس به بازیکنان خارجی نظیر ماریو بودیمیر را پرداخت کند منبع مالی لازم برای واریز پول به حساب گابریل کالدرون را پیدا کند اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است. باشگاه پرسپولیس نیاز به ۲۰ میلیارد تومان پول برای پرداخت به خارجی‌های خود دارد اما هیچ یک از گزینه‌های صدری تا کنون حاضر به پرداخت این پول نشده اند.

پرسپولیس در حالی تا ۹ روز دیگر با پنجره بسته روبرو می‌شود که یحیی گل محمدی اصرار به جذب بازیکن خارجی دارد اما سرخ‌ها به دلیل بدهی‌های داخلی و خارجی خود فعلا نمی‌توانند اقدامی در این زمینه داشته باشند.

نکته جالب توجه بسته بودن حساب باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی‌های قبلی خود مسدود شده است و خبری از باز شدن حساب سرخپوشان هم نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: