پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم در کنار هم بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. جایگاهی که همه می‌دانند لرزه به تن همه تیم‌‌ها می‌انداخته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار در مراسم معارفه خود به بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن  اظهار داشت: خوشحالم که در باشگاه بزرگ و پرافتخار ذوب آهن قدم گذاشتم. باعث افتخارم است که اینجا حضور دارم. صادقانه می‌گویم، آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند اهل تملق نیستم. در باشگاهی قدم گذاشتم که همه شرایط برای موفقیت فراهم است. از اعضای هیات مدیره باشگاه و فریدونی مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. در این مدتی که باهم بودیم به عینه دیدم چقدر برای جذب بازیکنان مد نظر زحمت کشیدند. به بازیکنان هم خوشامد می گویم. بازیکنانی که از فیلترهای زیادی رد شدند و به این تیم آمدند. من و همکارانم همیشه در موردبحث جذب بازیکن خیلی وسواس داریم. شمایی که اینجا حضور دارید از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید کل کشور هستید از همه پرس و جو کردیم که شما راجذب کردیم.

وی افزود: امیدوارم با کسب نتایج در خور شان باشگاه ذوب آهن جواب اعتماد باشگاه را به نیکی بدهیم. ما مربیان نمی‌توانیم در زمین مسابقه کاری کنیم، این بازیکنان هستند که نتایج را رقم می‌زنند. از همین جا از آنها می‌خواهیم که با تمام وجودشان در اختیار تیم باشند. باید حرفه‌ای باشند در زندگی شخصی‌شان هم به همین شکل رفتار کنند. از هواداران اصیل و با فرهنگ تیم ذوب آهن می‌خواهم که همراه باشند و یار ما باشند. از اهالی رسانه نیز همین درخواست را دارم. دوست دارم همه باهم فصل خوبی داشته باشیم. از اعضای کمیته نقل و انتقالات تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان خیلی تلاش کردند. اعضای محترم کمیته فنی هم با ما همراه بودند و امیدوارم در کنار هم بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. جایگاهی که همه می‌دانند لرزه به تن همه تیم‌‌ها می‌انداخته ولی در دوفصل اخیر این شرایط را نداشته، مطمئنم با کار و تلاش و سختی کشیدن به آن جایگاه می‌رسیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: