پایگاه خبری خانه فوتبال:

کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم زنیت را به عنوان ستاره تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به معرفی 6 ستاره گروه اول این رقابت ها پرداخت.
سردار آزمون مهاجم زنیت به عنوان ستاره تیم ملی ایران معرفی شد. سایت AFC درباره ستاره ایرانی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران به دلیل تعدد مهاجمان در انتخاب بازیکنان دچار مشکل شده اما سردار آزمون در خط حمله ایران جایگاه ثابتی دارد. آزمون از زمان پیوستن به زنیت از سال 2019 برای این تیم روسی گلزنی می کند و توقف ناپذیر است.
البته آمار این بازیکن در تیم ملی ایران حتی بهتر از زنیت است. آزمون تاکنون 55 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده است. او به تنهایی در دور دوم انتخابی 7 گل به ثمر رسانده است.
رقبای تیم ملی ایران برای شادی در بازی های پیش رو باید بتوانند ماشین گلزنی 26 ساله را متوقف کنند و مهار آزمون را در اولویت بگذارند.

5 ستاره دیگر گروه اول رقابت های انتخابی جام جهانی عبارتند از: ایمن حسین(عراق)، سون هیونگ مین(کره جنوبی)، حسن معتوق(لبنان)، ابراهیم عالمه(سوریه) و علی المبخوت(امارات)

سایت AFC در پایان یک نظرسنجی به راه انداخت و کاربرانش سوال کرد که کدام یک از این 6 بازیکن در مقدماتی جام جهانی بیشتر خواهند درخشید. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: