پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باور داریم اسکوچیچ می تواند شرایط حضور در کنار زمین را داشته باشد ولی اگر او نرسید حتما با وی در تماس خواهیم بود و این مربی نظراتش را به ما منتقل کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ماریو تات که به جای دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه شرکت کرده است در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم و برای این برهه سخت و صعود به جام جهانی باید بجنگیم.10 بازی در پیش داریم و باید بهترین نتایج را بگیریم.همه چیز رو به راه است و چند مصدومیت کوچک در تیم داریم ولی این موضوع کار ما را سخت نخواهد کرد.

وی افزود: همانطور که گفتم باید بازی فردا را ببریم و هر وقتی که «بایدی» در کار است، شرایط سخت تر هم می شود. تیم ما با کیفیت و با تجربه است و در بحرین هم با شرایط سخت توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. تمام تیم های این مرحله سخت می جنگند تا به جام جهانی صعود کنند. ایران به عنوان یکی از غول های فوتبال آسیا به دنبال این است که به جام جهانی صعود کند و قطعا به دنبال بهترین امتیاز در تمامی بازی ها هستیم.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ فردا روی نیمکت می نشیند یا خیر گفت: باور دارم که تا آخرین لحظه امیدوار باشیم که اسکوچیچ کنار تیم باشد و تیم را هدایت کند چون در این 15 روز او روزهای سختی را در هتل داشته است. باور داریم او می تواند شرایط حضور در کنار زمین را داشته باشد ولی اگر اینگونه نباشد حتما با او در تماس خواهیم بود و چون او بازی را نگاه می کند و می تواند نظراتش را به ما منتقل کند.

تات ادامه داد: به عنوان دستیار اسکوچیچ تمام کارها را پیگیری می کنم ولی با 22 سال سابقه مربیگری تجربه دارم که مکالمات در طول بازی با این مربی خیلی طول نکشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: