پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:نمی توانم بگویم تمرینات خوبی داشتیم چون شرایط این موضوع وجود نداشت و کمتر کنار هم بودیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در این مرحله حضور داریم. بازی فردا بازی خیلی سختی است چون همه تیم هایی که برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند حریفان سختی هستند.
وی افزود: ما از تیم سوریه شناخت داریم و آنها هم از ما شناخت دارند. یک دیدار دوستانه با این تیم انجام دادیم و کارمان خیلی سخت است.نمی توانم بگویم تمرینات خوبی داشتیم چون شرایط این موضوع وجود نداشت و کمتر کنار هم بودیم. مرحله قبل و در بحرین خیلی به ما کمک می کند چون برای این مرحله فرصت چندانی نداشتیم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و امیدوارم در این بازی که سخت ترین دیدار ما خواهد بود برنده شویم.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: زمانی که در بحرین بودیم با خودمان گفتیم شاید بحرینی ها با ما خوب نباشند، کسی هم از سرمربی و بازیکنی که در نشست حاضر می شد سوال نکرد اما اینجا ایران است و من فکر می کردم شرایط خیلی بهتر باشدو انرژی های مثبت باید خیلی بیشتر باشد. در آن بازی ها چون به 4 برد نیاز داشتیم کل ایران از فدراسیون، وزارت ورزش، صدا و سیما و مردم همه حمایت کردند که همه بازی ها را ببریم. 

طارمی تاکید کرد: از رسانه ها که همیشه تلاش می کنند ولی تعجب می کنم در حالی که ما فردا اولین بازی را داریم همدلی و حمایتی نمی بینم. همدلی زمان بازی های بحرین را اصلا نمی بینم و از حضور در اینجا پشیمان هستم، اگر می دانستیم شرایط اینگونه است قطعا به اینجا (کنفرانس خبری) نمی آمدم.درست است که یکروزه همدلی ایجاد نمی شود ولی امیدوارم این اتفاق بیشتر بیفتد.

وی تاکید کرد: 3 امتیاز اولین بازی خیلی مهم است و من امیدوارم که دیدار فردا را ببریم. دوست ندارم انرژی منفی بدهم ولی متاسف هستم. امیدوارم حداقل با برد فردا همه را خوشحال کنیم. امیدوارم رسانه هایی که همیشه پیگیر بودند و همه جا حضور دارند از فردا پیگیر تیم ملی باشند که این موضوع در دل مردم جا باز کند و انرژی اش به تیم ملی برگردد.

به گزارش فارس، مدیر رسانه ای تیم ملی توضیح داد: برای اولین بار کنفرانس آنلاین برگزار می شود و به همین دلیل خبرنگاران در نشست خبری حضور نداشتند. این اتفاق به خاطر پروتکل های بهداشتی رخ داده است. طارمی بعد از این اظهارات گفت: اگر اینگونه است که من زود قضاوت کردم!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: