پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک کانال هواداری باشگاه فاینورد مدعی شده که فدارسیون فوتبال ایران اشتباهی عجیب را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته علیرضا جهانبخش تنها گل تیم ملی کشورمان در بازی مقابل تیم ملی سوریه را به ثمر رساند و باعث شد تا ایران اولین پیروزی خود را در مسابقات انتخابی جام جهانی به ثبت رساند. 

پس از این گل، باشگاه فاینورد واکنش جالبی نشان داد و با انتشار عکسی از جهانبخش نوشت: حدس می زنید چه کسی برای ایران گل زده است؟

یک کانال هواداری باشگاه فاینورد پس از این اتفاق، یک ادعا عجیب را به ثبت رساند و مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران یک گاف را مرتکب شده است. 

این کانال هواداری به نام FSV De Feijenoorder با 15 هزار دنبال کننده با ری توییت کردن پست باشگاه فاینورد نوشت: درخواست رسمی فدارسیون فوتبال ایران برای دعوت علیرضا جهانبخش البته به جای باشگاه فاینورد به دست ما رسید و آنها از ما این موضوع را درخواست کردند. ما خیلی خوشحالیم که درخواست فدراسیون فوتبال ایران را به باشگاه فاینورد فرستادیم تا این اتفاق رخ بدهد (گل به ثمر برسد)

hHBvkY5kfd9v

این ادعای عجیب در حالی توسط این کانال هواداری مطرح شده که جهانبخش بدون مشکل وارد کشور شده و در تمرینات تیم ملی را همراهی کرده است. از طرفی باشگاه فاینورد هیچ مطلبی در این خصوص منتشر نکرده که چنین مشکلی پیش آمده است و اصلا چنین موضوعی رسانه ای نشده است. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: