پایگاه خبری خانه فوتبال:

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبل از انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور و در فضای انتخاباتی دیدارهایی با ایشان داشتیم و تشکل‌های پیشکسوتی از ایشان دو مطالبه داشتند که آقای رییسی در هر دو مورد به تشکل‌های پیشکسوتی قول همکاری دادند.

وی ادامه داد: اولین مطالبه ما انتخاب وزیر ورزش بود و ایشان همانطور که به ما وعده داده بودند، فردی را برای وزارت ورزش انتخاب کردند که از جنس ورزش باشد نه سیاست. لذا ما بسیار امیدوار به تحقق دومین وعده ایشان هم هستیم.

اولیایی تاکید کرد: دومین خواسته و مطالبه ما از آقای رییس جمهور، تعیین تکلیف مدیریت باشگاه‌های دولتی و جایگاه قانونی آنها، واگذاری اداره باشگاه استقلال به اهل آن در گام اول و سپس واگذاری آن به بخش خصوصی در گام دوم بود.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: ما پیشکسوتان استقلال نسبت به مسائل این باشگاه بی تفاوت نیستیم، دغدغه این تیم را داریم و در صدد هستیم تا از راه قانونی و با ارائه راهکارهای منطقی و عملی، باشگاهمان کاملاً قانونمند اداره شود.

مدیرعامل سابق استقلال بیان داشت: به زودی در همین رابطه با رییس جمهور محترم رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد تا دغدغه هواداران استقلال که شاید بتوان آنها را نیمی از جامعه و مردم ایران دانست، برطرف شود. استقلال تیمی با سابقه و قدمت ۷۵ ساله و از جمله پرافتخارترین تیم‌های قاره آسیاست و باید به نوعی اداره شود که در شأن این باشگاه است، نه با سلیقه شخصی.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: