پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه تراکتور باید 23 شهریور در بازی حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف سعودی خود برود اما وضعیت این تیم اصلا تعریف کردنی نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم تراکتور باید خود را برای مسابقه حساس مقابل النصر عربستان آماده کند. مسابقه ای که باید 23 شهریور برگزار شود اما این تیم از شرایط خوب به دور است.
وضعیت این باشگاه برای رسمی کردن بازیکنان تازه وارد خوب نیست. این باشگاه به دلیل پرونده استوکس با پنجره بسته روبرو است و تا زمانی که رضایت این مهاجم ایرلندی را جلب نکنند از باز شدن پنجره خبری نیست.

پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس نشان از این دارد که زنوزی مالک باشگاه در آخرین تلاش هایی که برای پرداخت پول این بازیکن بداخلاق و بی انضباط انجام داده، از وکیل او خواسته به استانبول ترکیه برود تا به صورت نقدی این پول پرداخت شود و دیگر بهانه ای بابت عدم ارسال پول به حسابش نباشد. اگر این اتفاق رخ دهد به زودی پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز می شود.

اما منهای این ماجرا از فصل گذشته 11 بازیکن از تراکتور جدا شده اند. تیمی که با این همه تغییرات روبرو است قطعا برای آماده سازی به همین زودی نمی تواند شرایط ایده آل داشته باشد.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، صیاد کوکبی، امین اسدی، حبیب فرعباسی، میلاد فخرالدینی بازیکنانی هستند که این فصل در کنار تراکتور نیستند. از طرفی این تیم هنوز وضعیتش با اکبر ایمانی مشخص نشده است.

بازیکنی که به یکباره خواهان افزایش رقم قراردادش شده و معلوم نیست در باشگاه تراکتور چه خبر بوده که بازیکنان به خود این اجازه را می دهند با وجود داشتن قرارداد به یکباره خواهان افزایش رقم قراردادشان شوند و در نهایت هم کار به چنین جنجالی بکشد.

علی فتحی و خرم الحسینی دو بازیکن دیگر این تیم هم مصدوم هستند. پیمان کشاورز و سیدی هم که رباط پاره کرده اند. دو بازیکن تیم هم دچار کرونا هستند و از سوی دیگر محمد عباس زاده هم به تازگی در تمرینات شرکت کرده و شرایط بازی را ندارد.

پیمان بابایی هم برای بازی با النصر دواخطاره است و نمی تواند به میدان برود. ضمن اینکه زمزمه هایی مبنی بر کرونایی شدن این بازیکن هم مطرح شده است.

تراکتور با چنین شرایطی فردا به تهران می آید تا راهی قطر شود و خود را برای بازی با النصر آماده کند.به نظر می رسد این تیم با این شرایط برای 11 نفر شدن به حد نصاب هم نرسد.

باید دید مسئولان باشگاه تراکتور برای مرتفع کردن شرایط موفق می شوند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند یا خیر تا حداقل کادرفنی این تیم بتواند از بازیکنان جدیدش مقابل النصر استفاده کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: