پایگاه خبری خانه فوتبال:

کادرفنی تیم پرسپولیس خواستار برگزاری دیدار دوستانه با پیکان شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس قرار بود قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای 11 و 17 شهریور دو بازی دوستانه با تراکتور، دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات برگزار کند که به دلیل شرایط خاص تیم حریف و ابتلای برخی بازیکنان و مربی تراکتور به کرونا، دیدارهای تدارکاتی دو تیم لغو شد.
طبق نظر کادرفنی پرسپولیس، بازیکنان این تیم پس از این اتفاق پنجشنبه هفته قبل در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید این باشگاه رفتند و در نهایت با نتیجه پنج بر صفر شاگردان اسماعیل حلالی را شکست دادند. با این وجود یحیی گل‌محمدی که تصمیم دارد بازیکنانش پیش از سفر به دوشنبه در جریان مسابقه قرار داشته باشند، همچنان به دنبال پیدا کردن یک حریف است تا آنها تا قبل از روز جمعه با یک تیم دیگر هم بازی کنند.
پرسپولیسی‌ها در روزهای اخیر درخواست خود برای بازی دوستانه با پیکان را به مجتبی حسینی ارائه کرده‌اند اما سرمربی خودروسازان به دلیل اینکه تنها یک هفته از آغاز تمرینات تیمش گذشته و قصدی برای فشار وارد کردن به بازیکنانش در شرایط فعلی ندارد، تاکنون درباره دیدار دوستانه با پرسپولیس جمع‌بندی نکرده و پاسخ مثبتی به این درخواست نداده است.

البته باید دید حسینی که هفته گذشته درخواست فرهاد مجیدی را برای برگزاری دیدار دوستانه پیکان با استقلال رد کرده‌ بود، در نهایت درخواست کادرفنی پرسپولیس را قبول خواهد کرد؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: