پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استعفایی از مدیرعامل باشگاه به دست ما نرسیده است.
مجید صدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مباحث مطرح شده درباره استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و سمیعی هم همچنان مشغول فعالیت است.
وی درباره اینکه ظاهرا سمیعی استعفای کتبی خود را به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است، پاسخ داد: خیر. چنین چیزی به ما اعلام نشده است.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه صحبت استعفای مدیرعامل پرسپولیس را شنیده ام اما فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده است، توضیح داد: فعلا که سمیعی مشغول فعالیت است. قطعا اگر وی چنین تصمیمی هم داشته باشد، با هیات مدیره و وزیر ورزش هماهنگی‌ لازم را انجام می‌دهد.
صدری در پاسخ به اینکه آیا با جدایی جعفر سمیعی در مقطع فعلی از باشگاه پرسپولیس موافق است، گفت: خیر با این موضوع موافق نیستم و همه جوره در خدمت سمیعی هستیم.
وی درباره آخرین وضعیت انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: مشغول انجام دادن کارهای مزایده هستیم و این کار را جلو ‌می‌بریم. ان‌شاءالله به زودی به نتایج خوبی هم می رسیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  در پاسخ  به این سوال که فرهاد مجیدی مدعی شده یکی از بازیکنان مدنظر وی با مبلغ سه برابری به تیم رقیب پیوسته است، گفت: این صحبت را نشنیدم و نظر‌ی هم درباره‌اش ندارم.

صدری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان جدید خود سقف قرارداد در نظر گرفته است، تصریح کرد: هرچه دولت و دستگاه‌های دولتی به ما گفتند انجام می‌دهیم.

وی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از مطرح شدن بحث استعفای جعفر سمیعی در آستانه دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پاسخ داد: باز هم تاکید می‌کنم سمیعی اکنون کارش را انجام می‌دهد. ان شاءالله تیم هم با شرایط خوبی به تاجیکستان می ر‌ود و برد بازمی‌گردد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: