پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت:تیم‌هایی مثل سوریه و عراق همیشه مزاحم فوتبال ما بوده‌اند البته سوریه حریف درجه دوم است و عراق درجه اول است.
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: یکی از ضعیف‌ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران را شاهد بودیم. چهار پنج بازیکن حاضر در ترکیب تیم ملی اصلا در سطح تیم ملی نبودند که علت استفاده از آنها را نمی‌دانم؟! یا دست مربیان خالی بوده یا اینکه تصور می‌کردند این نفرات برتر از بقیه هستند. اسمی از آنها نمی‌برم اما خود مربیان می‌دانند منظورم چه کسانی هستند.
وی افزود: موقعیت گلزنی زیادی هم روی دروازه سوریه نداشتیم به جز شوتی که جهانبخش زد و بعد از برخورد به مدافع سوری وارد دروازه شد. شاید اگر توپ به مدافع حریف نمی‌خورد به اوت می‌رفت یا دروازه مهارش می‌کرد. پاسکاری ملی پوشان در زمین بی‌هدف بود و از جناحین هم سانتر مناسبی نداشتیم. در کل بازی دلچسبی از سوی تیم ملی ارایه نشد. سرمربی تیم که کرونا گرفته بود و شاید نفر دوم کادرفنی تیم را ارنج کرد اما هرکسی ترکیب تیم ملی را چید مرتکب اشتباه شد که وحید امیری را در دفاع چپ به کار گرفت.امیری بهترین و موثرترین بازیکن ما بود. او آنقدر با حیاست که حتی اگر مربیان تیم ملی از این بازیکن در دفاع وسط هم استفاده کنند اعتراضی نمی‌کند اما جای امیری در خط جلوست. در سیستم 4-4-2 او باید هافبک چپ باشد در سیستم 4-3-3 دروینگر چپ باشد.

ابراهیمی با اشاره به قدرت فوتبال عراق عنوان کرد:  به هر حال برد مقابل سوریه را تبریک می‌گویم زیرا در تاریخ نمی‌نویسند کدام تیم خوب یا بد بازی کرد بلکه مهم نتیجه و کسب سه امتیاز است. تیم‌هایی مثل سوریه و عراق همیشه مزاحم فوتبال ما بوده‌اند البته سوریه حریف درجه دوم است و عراق درجه اول است.سوریه همیشه به ما باخته است. عراقی ها اما مثل ما متعصب و با تکنیک فوتبال بازی می‌کنند. کارمان مقابل عراق دشوار است. هرچند به برد تیم ملی مقابل عراق هم تا 70 درصد خوش‌بین هستم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: