پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو باورنکردنی است. این تغییرات در محصولات ایران خودرو بیشتر محسوس بود.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو دوباره بی ثبات شده.قیمت خودرو مردم را به خودرو دارشدن ناامید کرده است.

قیمت خودرو امروز یکشنبه 26 شهریور 1402 در بازار

قیمت خودرو امروز 26 شهریور ماه 1402 با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند.

قیمت خودرو یک‌شنبه 26 شهریور 1402 به دلیل تعطیلی بازار از سه روز گذشته، هیچ نوسانی ندارد. تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته‌اند. البته به احتمال قوی با آغاز روند دوباره معاملات از ابتدای امروز، شاهد افت و خیز دوباره قیمت‌ها از ساعات بعد باشیم.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت ثبات را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی، امروز هیچ تغییری نسبت به سه روز گذشته ندارد.

پراید 131 و پراید 111 با مدل 1399 جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از ابتدای هفته هیچ‌گونه تغییری نداشت. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های 315 و 325 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته افزایش اندکی را تجربه کرده و روی کانال 595 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 585 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 633 میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی امروز 26 شهریور در بازار

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار مونتاژی‌ها نیز قیمت خودرو با پیروی از داخلی‌های بازار، بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ 715 میلیون تومانی روز گذشته در حال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 745 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 دنده اتوماتیک که از معدود خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، از چند هفته گذشته در محدوده یک میلیارد و 210 میلیون تومانی درحال نوسان بوده که از آغاز هفته گذشته، به صورت پیوسته اما بسیار جزئی، افزایش قیمت یافت و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 230 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو 5 نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، بدون تغییر و با نرخ یک میلیارد و 530 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آتی

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو هفته گذشته در گفتگو با تجارت‌نیوز اظهار داشت: «به‌طور کلی بازار خودرو طی هفته آینده نیز روند باثباتی را طی کرده و تغییر چشم‌گیری نخواهد داشت. نکته مهم این است که بازار واقعی خودرو همین است و قرار نیست تغییرات عجیب و غریب داشته باشد. ولی به دلیل اینکه گاهی اوقات، سرمایه‌هایی وارد این بازار می‌شود، قیمت خودرو حباب‌های سنگینی تجربه می‌کند. درحال حاضر، بازار وضعیت نرمالی دارد و خرید و فروش اندکی صورت می‌گیرد. امیدواریم وضعیت به همین شکل ادامه‌دار باشد.»

قیمت شاهین در روزهای آخر تابستان | شاهین صفر امروز چند؟

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین مدل ۱۴۰۱ صفر ۵۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین خودرو شاهین مدل ۱۴۰۲ صفر ۵۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز انواع خودرو شاهین

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)

شاهین، G ۱۴۰۱ صفر ۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰

شاهین، G ۱۴۰۱ صفر ۵۴۲,۰۰۰,۰۰۰

شاهین، G ۱۴۰۱ صفر ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

شاهین، G ۱۴۰۲ صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰

شاهین، G ۱۴۰۲ صفر ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰

شاهین، G ۱۴۰۲ صفر ۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

شاهین، G ۱۴۰۲ صفر ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: باما

ارزان ترین خودروی سواری ایرانی صفر | خودروی زیر ۵۰۰ میلیون چی بخریم؟

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.​

در حال حاضر ارزان ترین خودروی سواری ایرانی صفر در بازار تیبا صندوق دار است که ۳۲۰ میلیون تومان قیمت دارد ساینا ای ایکس مدل ۱۴۰۱ و کوییک دنده ای ۱۴۰۲ هم ۳۲۵ میلیون تومان قیمت دارند کوییک اتوماتیک ۳۹۵ میلیون تومان است پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز با مبلغ ۴۶۵ میلیون قابل خرید است.

 با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.​

قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار

مدل خودرو

مدل (سال ساخت) کارکرد

قیمت (تومان)

سمند LX EF7 دوگانه سوز

۱۴۰۱ صفر 

۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰

 

سمند (EF7)

۱۴۰۱ صفر

۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

پژو پارس سال (LX ) 

۱۴۰۲  صفر

۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ 

۱۴۰۱ صفر 

۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما

۱۴۰۲  صفر 

۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت خودرو

پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P 

۱۴۰۲ صفر

۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

 

پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی)

۱۴۰۲ صفر

۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰

 

تارا اتوماتیک 

۱۴۰۲ صفر   

۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰

 

رانا پلاس سقف شیشه ای

۱۴۰۲ صفر 

۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

 

دنا پلاس اتوماتیک توربو

۱۴۰۲ صفر 

۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

دنا پلاس دنده ای ساده

۱۴۰۲  صفر   

۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰

 

هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس

۱۴۰۲ صفر 

۱,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

 

پراید SE ۱۵۱ 

-  صفر 

۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰

 

ساینا اس

۱۴۰۲ صفر

۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰

 

ساینا EX دنده ای

۱۴۰۱ صفر 

۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

 

تیبا صندوق دار sx بنزینی

۱۴۰۱ صفر 

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

 

تیبا ۲ (رینگ فولادی)

۱۴۰۱ صفر

۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

 

شاهینG

۱۴۰۲ صفر

۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

 

کوییک R پلاس اتوماتیک 

۱۴۰۱  صفر

۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰

 

کوییک دنده ای

۱۴۰۲ صفر

۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

 

کوییک S 

۱۴۰۲ صفر

۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

 

زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال

۱۴۰۲ صفر 

۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰

 

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال

۱۴۰۲ صفر 

۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰

 

ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت لاکچری

۱۴۰۱  صفر 

۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰

 

ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری

۱۴۰۱ صفر 

۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

منبع: باما

قیمت خودروزمان نهایی شدن آئین نامه واردات خودرو | کاهش قیمت‌ خودرو ادامه دارد؟

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت به زودی آئین نامه واردات خودورهای کارکرده را نهایی و به شکل واقعی آن را اجرا کند، روند کاهش قیمت‌ها ادامه می‌یابد اما اگر به صورت مقطعی باشد اینگونه نخواهد شد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر واردات خودروهای کارکرده بر بازار و زمان نهایی شدن آئین نامه واردات این خودروها، بیان کرد: قطعا تدوین آئین نامه واردات خودروهای کارکرده و آغاز ورود این خودروها به بازار می تواند ناترازی موجود در بازار خودرو را از بین ببرد.

نماینده سنقر در مجلس ادامه داد: امروز نزدیک به یک میلیون و ۷۰۰ دستگاه خودرو مورد تقاضا است که حدود یک میلیون خودرو در کشور تولید می شود. به دلیل وجود این ناترازی قیمت خودرو نوسان داشته و التهاباتی در بازار ایجاد می شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار کرد: اگر آئین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی و اجرایی شود، هم ناترازی موجود در بازار خودرو را از بین خواهد برد و هم در بازار خودرو رقابت ایجاد خواهد کرد. از طرف دیگر به نوعی بازار خودرو مدیریت خواهد شد و بخشی از نقدینگی که امروز التهاب آفرین است از بین خواهد رفت.

حسینی کیا در پایان تصریح کرد: امیدواریم که به سرعت آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در هیات دولت نهایی شده و با انجام واردات، مردم بتوانند از این خودروها نیز استفاده کنند. اگر واردات خودروهای کارکرده به شکل واقعی اجرایی شود می تواند سایه خوبی بر بازار انداخته و روند کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه پیدا خواهد کرد اما اگر به صورت مقطعی انجام شود خیر./ ایسنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: