پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایده تبلیغاتی یخچال امرسان با همکاری دوباره لیلا حاتمی با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

تبلیغ یخچال برند ایرانی با عنوان "یار در خانه" که اوایل اردیبهشت ماه با حضور پر حاشیه لیلا حاتمی از بازیگران مطرح ایرانی، در اینستاگرام منتشر شد پربازدیدترین‌ تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی معرفی گردید، بار دیگر با ایده‌ای متفاوت تکرار شد که انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است.

از آنجا که ایده‌ی تیزر پیشین این کالای ایرانی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت، این بار تیزر جدید با نگاهی متفاوت از دیگر محتواها طراحی شد که طراح و کارگردان این ایده حمید نعمت‌الله می‌باشد.

 

در این ویدئوی تبلیغاتی لیلا حاتمی به همراه کودکی که در خودرویش قرار دارد و گویا فرزندش است در جاده‌ای خارج از شهر در حرکت است و در میان راه به یک خانه‌ی قدیمی می‌رسد توقف می‌کند و وارد آن می‌شود که با چرخیدن در خانه و رسیدن به یخچال، درب آن را باز می‌کند و دو خوشه انگور تازه و دو بطری آب آشامیدنی برمی‌دارد و پس از پاک کردن گرد روی یخچال و مشخص شدن برند امرسان با خوشحالی از خانه خارج می‌شود، یک خوشه انگور به کودک می‌دهد و هر سوار خودرو می‌شوند و به راه خود ادامه می‌دهند.

کاربران زیادی به تبلیغ جدید یخچال امرسان واکنش نشان می‌دهند. برخی عنوان می‌کنند این تیزر تبلیغاتی قابل تحمل‌تر از تیزر قبلی است اما معتقدند در مجموع به این خاطر که این تبلیغات بی‌ربط هستند و مورد توجه کاربران برای طنز قرار می‌گیرند سبب بیشتر دیده شده این تیزرها در فضای مجازی می‌شوند و این یک تبلیغ زیرکانه برای برند امرسان است.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش امرسان توضیح دهد که با چه دیدگاهی برای ساخت چنین تیزرهایی سرمایه‌گذاری می‌کند. آنها چه چیزی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم. آیا صرف هزینه‌های میلیاردی و تقلید از فضاسازی سریال «بلک میرور» روی افزایش فروش محصولات این کارخانه تاثیری داشته؟!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: