پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این 8 برد پیاپی داستان جذابی برای من بود ولی فراموش نکنید تیم من ذهنیت برنده دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم بازی مهمی در پیش داریم، ما چند ماه پیش رو به روی عراق بازی کردیم ولی بازی ما با عراق نسبت به آن مسابقه کاملا با مربی و تیم جدید متفاوت خواهد بود. در بازی اول با سوریه نتوانستیم به صورت کامل کیفیتمان را نشان بدهیم ولی همه بازیکنان ما برای این بازی آماده هستند و امیدوار هستیم بازی خوبی انجام داده و به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص روند آمادگی تیم ملی و اینکه عراق چقدر با تیم چند ماه پیش متفاوت است عنوان کرد: در بازی اول مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم بازی دلخواه را ارائه کنیم. برخی تیم ها این مزیت را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اردو در اختیار داشته باشند ولی ما از این مساله بی بهره بودیم چون لژیونرهای فوتبال ما تنها 2 روز اول به ما اضافه شدند. همچنین بازیکنان داخلی ما از شرایط آمادگی دور بودند ولی با اضافه شدن سایر نفرات و بازیکنانی که مقابل سوریه غایب بودند قطعا وضعیت به مراتب بهتری در بازی دوم ارائه می دهیم.
اسکوچیچ در خصوص عملکرد ادووکات در تیم ملی عراق عنوان کرد: او مربی با تجربه ای است و او کاملا می داند چطور باید تیمش را مدیریت کند. برای تحلیل عراق ما فقط یک مسابقه داشتیم و این یک دیدار برای ما کار را سخت می کند ولی می دانیم باید از عراق چه انتظاری داشته باشیم. این را هم بگویم مربی قبلی عراق هم مربی خوبی بود. به طور کلی تمرکز من روی کار خودم است و به اینکه تیم حریف به چه شکلی بازی خواهد کرد، کاری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا می تواند رکورد 8 پیروزی در 8 مسابقه را ارتقا بدهد عنوان کرد: این 8 برد پیاپی داستان جذابی برای من بود ولی فراموش نکنید تیم من ذهنیت برنده دارد. دوست دارم فردا با 3 امتیاز از زمین خارج شویم و به مساله دیگری فکر نمی کنم.

سرمربی تیم ملی در خصوص غیبت تماشاگران در دیدار فردا گفت: دوست داشتم آنها در ورزشگاه باشند چون احساس را به استادیوم می آوردند. باید منتظر باشیم تا آنها هر چه سریعتر بتوانند وارد استادیوم های فوتبال شوند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی ایران عنوان شده مردم ایران از برد در بازی قبل راضی نیستند و این پیروزی را به خوش شانسی ربط می دهند و نظر وی در این باره چیست گفت:من نظری ندارم. شما همه چیز را تحلیل کردید و گفتید! چیزی که من می دانم این است که باید آماده باشیم و بازی را ببریم البته برخی مواقع برای برد نیاز به چاشنی شانس هم داریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: