پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال این روزها، اتفاقات عجیب وغریبی را تجربه می‌کند. در شرایطی که این تیم چند روز دیگر باید به مصاف الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برود، اردوی تمرینی اش را در دبی برپا کرده تا با آمادگی بیشتری روردروی رقیب عربستانی اش قرار بگیرد.

به گزارش فرارو، با این وجود، اما شورش ۳ بازیکن استقلال و عدم همراهی این تیم در سفر به دبی، حسابی جنجالی شده است. محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و رشید مظاهری، سه چهره سرشناسی بودند که استقلال را در این سفر همراهی نکردند. هر سه هم از عدم دریافت مطالباتشان شاکی بوده اند و در این بین حتی رشید مظاهری قراردادش را هم فسخ کرده است.

حالا و در شرایطی که عنوان شده است محمد دانشگر هم پیشنهادی از کشور‌های عربی دریافت کرده و می‌خواهد از این تیم جدا شود «فارس» در گزارشی نوشته که او امروز به اردوی استقلال اضافه می‌شود. خبر مهمتر، اما مربوط به پرواز محمدحسین مرادمند به امارات، آنهم همین امروز صبح است. هر ۲ بازیکن به دلیل بدقولی‌های صورت گرفته تیمشان را همراهی نکردند، اما تماس‌های کادر فنی استقلال با این بازیکن در نهایت منجر به حل شدن مشکلات این ۲ نفر شد تا دانشگر و مرادمند راهی امارات شوند.

مرادمند ساعت ۸ صبح به سمت امارات پرواز کرد و دانشگر نیز بعد از ظهر امروز راهی دبی خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: