پایگاه خبری خانه فوتبال:

در بزرگ بودن و جایگاه کریستیانو رونالدو به عنوان یک ستاره شکی نیست اما اگر بتوان برای عملکرد فردی این ستاره پرتغالی طی فصول اخیر یک نقطه ضعف پیدا کرد، قطعاً آن یک مورد مربوط به ناکامی وی در گلزنی از روی ضربات ایستگاهی طی سه فصل حضورش در یوونتوس است. از قضا باشگاه منچستریونایتد درست همین مورد را برای تبلیغ درباره مهاجم 36 ساله جدیدش انتخاب کرده که این واکنش‌های جالبی را از سوی کاربران فضای مجازی به همراه داشته است.

رونالدو از زمان بازگشتش به منچستریونایتد در هفته گذشته با قراردادی 15 میلیون یورویی، اکثر پست‌های صفحات باشگاه در شبکه‌های اجتماعی را به خودش اختصاص داده اما انتشار یک پست جدید درباره او توسط شیاطین سرخ بیش از سایر پست‌ها مورد توجه قرار گرفته است. یک ویدئویی شبیه‌سازی شده از ژست گرفتن رونالدو پشت یک ضربه ایستگاهی با پیراهن جدید منچستریونایتد همراه با شرح «به زودی...».

رونالدو اگرچه در 134 بازی رسمی‌اش در یوونتوس 101 گل به ثمر رساند اما در 72 تلاشش برای گلزنی با ضربات ایستگاهی تنها یک بار موفق بود. به همین دلیل هم بسیاری از کاربران فضای مجازی نگاهی طنزآلود به توئیت باشگاه منچستریونایتد درباره ضربه ایستگاهی زدن رونالدو داشته‌اند. این توئیت در عرض کمتر از 24 ساعت 25 هزار بار بازنشر شده است.

xQDQ3ysEePRC

کاربری درباره پست من‌یونایتد نوشته است: نوستالژی‌ها را فراموش کنید و به جای آن سایه‌روشنی از ضربات ایستگاهی او در یوونتوس بگذارید. کاربری دیگر با انتشار عکس یک فضانورد روی کره ماه در حال رفتن به سمت یک توپ نوشته است: «من در حال برگرداندن توپ». یکی دیگر از کاربران به ضریب موفقیت رونالدو در گلزنی با ضربات آزاد اشاره کرده و نوشته:«بدترین کاشته‌زن سری A اینجاست، به تماشاگران پشت دروازه بگویید آماده گرفتن توپ باشند.» یکی از واکنش‌های جالب عکس از صحنه برخورد توپ با صورت یک هوادار در ردیف آخر سکوهای ورزشگاه است که مثلاً ناظر ضربه ایستگاهی رونالدو بوده و در نهایت کاربری دیگر از وحشت کردن همسایه‌های اولدترافورد نوشته است.

تنها گل رونالدو با ضربه آزاد در یوونتوس در جریان پیروزی 4 بر یک مقابل تورین در ماه جولای سال 2020 به ثمر رسید. پینسولیو، دروازه‌بان سوم یوونتوس، درباره ناکامی هم‌تیمی سابقش برای گلزنی با ضربات آزاد گفت: کریستیانو همیشه در تمرینات پشت صربات ایستگاهی می‌ایستد و آنها را گل می‌کند. نمی‌دانم چرا در بازی‌های نمی‌تواند. شاید بدشانس است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: