پایگاه خبری خانه فوتبال:

امین حیایی بازیگر ایرانی است. امین حیایی بازیگر تئاتر است. امین حیایی سبک بازی متفاوتی دارد. امین حیایی را بسیاری از مردم با بازی های طنزش می شناسند. امین حیایی دارای یک فرزند پسر از همسر اولش است.

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی فرزند بزرگ خانواده است، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند .همسرش نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون است و آنها دارای یک پسر به نام دارا حیایی می‌باشند، که فارغ التحصیل کامپیوتر است.

همسران امین حیایی

امین حیایی در اوایل جوانی با مونا بانکی پور مادر تنها فرزندش دارا امینی ازدواج کرد، اما بعد از مدتی بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شدند و او با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

مونا بانکی پور

دلیل جدایی امین حیایی از مونا بانکی پور

زندگی امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر شد. امین حیایی در سال ۱۳۸۶ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.امین حیایی همچنین برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنوارهٔ سی و ششم فیلم فجر برای فیلم شعله ور شد.امین حیایی همسر نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است. امین حیایی  فرزندی به نام دارا دارد.

امین حیایی در سال 71 با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم.

مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

مونا بانکی پور همسر اول حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دریکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس ازآن بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و ازجمله در سریال “خواب وبیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود.

مونا بانکی پور

درباره مونا بانکی پور

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت.

مونا بانکی پور بارها به خاطر استایل خاص و انتخاب پوشش های جنجالی، مورد انتقاد بوده و استایل مردانه اش، گاها در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گرفت. او گفته بود که برای دارا حیایی، به مدت ۲۲ سال هم پدر بوده و هم مادر.

مونا بانکی پور

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: