پایگاه خبری خانه فوتبال:

تینا آخوندتبار بازیگر ایرانی است. تینا آخوندتبار فرزند طلاق است. تینا آخوند تبار پس از دو ازدواج ناموفق از خانواده اش جدا شد و مستقل زندگی کرد. تینا آخوندتبار در اوایل دوران بازیگری اش شایعه ازدواجش با یکی از بازیگران مطرح شد. تینا آخوندتبار که روزگاری زیبایی ظاهری برای او اهمیت داشت به یکباره و پس از فوت نامادری اش در حوزه بوکس مشغول به فعالیت شد.

بیوگرافی تینا آخوندتبار

اسم شناسنامه ای و اسمی که خانواده من را صدا می زنند، پونه است و خودم به دلیل علاقه زیادی که به اسم تینا داشتم، از زمان مدرسه این اسم را برای خودم جا انداختم.تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره 6 ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد. او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود.

تینا آخوندتبار

فعالیت حرفه ای تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد، بر کسی پوشیده نیست که در جامعه ما، اکثر افراد به ویژه هنرمندان، زندگی دوگانه ای دارند؛ در ظاهر، حرف هایی می زنند و از بعضی مسائل دفاع می کنند اما در بوقتی در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم مکه بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده!! با اینحال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.

زندگی شخصی تینا آخوندتبار

یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!

علایق تینا آخوندتبار

من عاشق سفر کردن هستم عاشق آشنا شدن با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان مختلف ، عاشق تست کردن غذا ها و خوراکی های جور واجوری که در سفرها آنها رو کشف می کنم. فکر می کنم برای هر بازیگری سفر به منزله یک کلاس آموزشی است، کلاسی با بهترین کیفیت که می توان از نزدیک با آداب، لهجه، نوع پوشش و خیلی نکات ظریف زندگی مردم از نزدیک آشنا شد. همه شهراهای ایران قشنگ است اما به اصفهان زیاد سفر می کنم و غذای محبوب من در اصفهان ف بریانی و آبگوست است و دوغ و گوش فیل هم مزه خاصی دارد.

تینا آخوندتبار

فعالیت حرفه ای تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبار می گوید:از وقتی بوکس را شروع کردم، حتی مسافرت‌ های خارجی خودم را براساس زمان‌ب ندی مسابقات تنظیم می‌ کنم، که کجا بروم تمرین کنم و یا مسابقه‌ ای را ببینم. به خاطر همین عشق و علاقه، همه زندگی‌ ام را گذاشته‌ ام روی بوکس چون خیلی دوستش دارم و تا آنجا که بتوانم ادامه می‌ دهم.

ورزش را با بدنسازی شروع کردم بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته کننده است ، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی ام را تخلیه کنم. یکی از دوستانم موی تای را پیشنهاد کرد و مدتی کار کردم اما وقتی که دیدم برایم این رشته هیجانی ندارد تا اینکه از سال 1393 در 25 سالگی سمت بوکس رفتم

تینا آخوندتبار

فیلم شناسی تینا آخوندتبار

کار سینمایی

● طلاق به سبک ایرونی – 1388

● هرچی خدا بخواد – 1389

● آزادراه – 1389

● خودزنی – 1390

● رسوایی – 1391

● متل قو – 1391

● بی خوابی اسب‌ ها – 1393

● آن آواز غمناک – 1393

● باج – 1394 

تینا آخوندتبار

کار تلویزیونی

● دختران حوا – 1391

● دیوار – 1391

● زاویه هفتم – 1394

● آرام می‌ گیریم – 1395 

 

تینا آخوندتبار

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: