پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی پروین در روز سوم مهر 1325 متولد شد. علی پروین در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد.علی پروین پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است. علاقه علی پروین به فوتبال از همان سال های کودکی شکل گرفت . در همان سالها خانواده علی پروین به محله دولاب ( خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تاثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و ... مورد توجه علاقه مندان به فوتبال بود .

علی پروین سلطان فوتبال ایران که این روزها کمتر مصاحبه می کند و کمتر در محافل ورزشی آ فتابی می شود، در مورد این مراسم گفت :بهرحال حاج خانم خیلی برای من بچه‌ها زحمت می کشد و ما هم تصمیم گرفتیم با رعایت تمام پروتکل‌ها جشن تولد کوچک و جمع و جوری برایش برپا کنیم. البته در این مراسم خودمانی تمام پروتکل ها را هم رعایت کردیم و فقط بچه های خودم حضور داشتند تا به قول معروف فضای خانه زیادی شلوغ نشود.

علی پروین

 علی پروین در مورد پیروزی تیم ملی مقابل عراق هم گفت: نیمه اول بازی چنگی به دل نمی زند اما گل زودهنگام تیم ایران شرایط را عوض کرد من شخصاً از بازی بچه ها در نیمه دوم کیف کردم و به خصوص از گلی که مهدی طارمی زد کلی لذت بردم.

علی پروین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: