پایگاه خبری خانه فوتبال:

ورزش سه نوشت: وب سایت الجزیره در مطلبی به بررسی ملی پوشان استقلال پرداخته و اعلام کرده است که آنها آماده دیدار با الهلال هستند.
تنها 3 روز دیگر تا برگزاری دیدار حساس استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. شاگردان فرهاد مجیدی چند روزی است که در امارات اردو زده تا خود را با آب و هوا و شرایط جوی دبی وفق دهند تا در مصاف حساس با قهرمان عربستان دچار مشکل نشوند.

بازیکنان ملی پوش استقلال نیز که در اردوی تیم ملی حضور داشتند، 2 روز پیش خود را به کادرفنی معرفی کردند تا مجیدی با تمام قوا آماده نبرد با نماینده عربستان باشد. در هیمن رابطه، وب سایت الجزیره در مطلبی به معرفی اجمالی ملی پوشان استقلال پرداخته و اعلام کرده است که آنها آماده دیدار با الهلال هستند.

الجزیره در این خصوص نوشته است: استقلال ایران برای مقابله با الهلال، به 4 بازیکن ملی پوش مجهز است. استقلال دوشنبه آینده با این 4 بازیکن که در جریان دو پیروزی ایران و کسب 6 امتیاز مقابل سوریه و عراق حضور داشتند، به مصاف الهلال می رود. بازیکنانی که معروف ترین آنها سیاوش (یزدانی) و سریعترین آنها جعفر (سلمانی) است.

این وب سایت در ادامه به بررسی اجمالی بازیکنان ملی پوش استقلال، پست هایی که آنها بازی می کنند و همچنین ارزش آنها از دید ترانسفر مارکت پرداخته و درخصوص سلمانی نوشته او قبلا عضو تیم پورتیموننزه پرتغال بود. سلمانی بازیکنی است که می توان از مهارت هایش لذت برد و او سرعت بالایی دارد.

yubbx5OVH2xm

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در دیداری حساس و حیاتی به مصاف الهلال می رود. مسابقه ای که قرار است 22 شهریور و در استادیوم زعبیل شهر دبی برگزار شود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: