پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاهین بیانی در خصوص پیروزی سه بر صفر تیم ملی ایران برابر عراق گفت: ملی پوشان کشورمان نمایش خوبی مقابل عراق داشتند. آنها توانستند با یک بازی خوب و عملکرد خوب لژیونرها سه امتیاز این دیدار را به دست آورند. لژیونرهای ما در این دیدار هر کاری خواستند کردند و گل هایی که زدند نشان داد در فوتبال حرفه ای زحمات زیادی کشیدند و حالا هر کدام وزنه ای برای تیم ملی کشورمان هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگرچه توانستیم این بازی را با یک برد خوب به پایان برسانیم اما هنوز نقاط ضعفی وجود دارد که کادر فنی باید تا بازی های بعدی آنها را پوشش داده تا تیم ملی کشورمان بتواند در بازی های آینده هم به پیروزی دست پیدا کند.

مدافع پیشین تیم ملی در مورد عملکرد خطوط تیم ملی نیز گفت: بیرانوند درون دروازه کار سختی در پیش نداشت. البته او همیشه آمادگی کامل را دارد و امیدوارم این روند را در بازی های بعد هم ادامه دهد. در خط دفاع اگرچه در دو بازی گل نخوردیم اما هنوز نقاط ضعفی وجود دارد که هر چه زودتر باید کادر فنی با آنالیز دقیق از خط دفاع ضعف ها را پوشش دهد. شاید این بار گلی که عراق زد آفساید اعلام شد اما در بازی های آینده شاید چنین اتفاقی رخ ندهد بنابراین خط دفاع ما باید کاملا هوشیار باشد تا دروازه تیم ملی باز نشود.

وی ادامه داد: در خط هافبک هم توانستیم میانه میدان را از آن خود کنیم البته دقایقی هم بازی دست عراق بود که طبیعی است زیرا آنها عقب مانده بودند و نمی خواستند شکست را پذیرا شوند اما در خط حمله فوق العاده بودیم. لژیونرهایی که بازی را عوض کردند و هر کدام وزنه ای برای خودشان هستند و به تیم ملی اعتبار داده اند و امیدوارم با هماهنگی بیشتر بازی های آینده را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بیانی در خصوص عملکرد پرانتقاد تیم ملی عراق گفت: از عراق انتظار بیشتری می رفت و همه فکر می کردند گل زدن به این تیم سخت خواهد بود، گل دقایق ابتدایی جهانبخش کار را برای عراق سخت کرد و دو گل دیگر هم باعث شد تا این تیم شکست سنگینی را از تیم ملی ایران بپذیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی کارشناسان اعتقاد دارند که نقش لژیونرها و سایر بازیکنان تیم ملی بیشتر از نقش سرمربی است، گفت: وقتی یک تیم می بازد همه مقصرند و وقتی هم می برد همه در برد سهیم هستند. درست است که ما بازیکنان بزرگی داریم که آرزوی تمام تیم های آسیایی هستند اما حضور اسکوچیچ کنار زمین را نمی توان نادیده گرفت. شاید خیلی ها اعتقاد دارند که اسکوچیچ برایش زود بود که روی نیمکت تیم ملی بنشیند اما او توانسته با پیروزی هایی که در دیدارهای اخیر به دست آورده تاحدودی منتقدان خود را آرام کند.

بیانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم به جام جهانی صعود کنیم یا خیر، گفت: با توانایی که در بازیکنان ما وجود دارد باید این اتفاق رخ دهد، بازیکنان بزرگی در تیم ملی ما هستند که مطمئن هستیم با تعصب و تلاشی که در آنها وجود دارد رسیدن به جام جهانی دور از دسترس نخواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: