پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه لاتزیو به لطف مالک پرحاشیه‌اش همواره یکی از باشگاه‌های جنجال‌‌آفرین ایتالیا بوده است. این بار اما زحمت جنجال‌‌آفرینی را دیگر افراد منتسب به این باشگاه کشیده‌اند. در حقیقت این بار موضوع جنجال مربوط به فردی می‌شود که دیگر در این دنیا نیست؛ دانیل گوئرینی بازیکن فقید تیم جوانان باشگاه لاتزیو.

گوئرینی 6 ماه پیش در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد، درست سه روز پس از تولد 19 سالگی‌اش. او که محصول آکادمی باشگاه لاتزیو بود مدتی را هم به صورت قرضی در تیم‌‌های تورینو، فیورنتینا و اسپال توپ زد. غم خانواده این بازیکن اما به از دست دادن فرزند‌شان محدود نبوده است. مادر گوئرینی فاش کرد که اشیایی که دوستان و اعضای خانواده دانیل گوئرینی به عنوان یادبود بر سر مزار او گذاشته بودند، شامل چند پیراهن، شال و یک عقاب اسباب‌بازی به عنوان نماد باشگاه لاتزیو، همگی دزدیده شده‌‌‌اند.

او در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: خطابم به آن کسی است که جرأت کرده چیزهایی که روی سنگ قبر گوئرو بوده را بدزد. برایت تمام بدبختی‌های دنیا را آرزو می‌کنم. یک شال، یک نماد اسکودتو و یک عقاب اسباب‌بازی... مراقب کاری که می‌کنی باش. یک نفر همه چیز را می‌بیند.

چیرو ایموبیله، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال لاتزیو هم به این اتفاق عجیب واکنش نشان داده و در صفحه شخصی‌اش در یک  از شبکه‌های اجتماعی‌اش نوشته است:« گوئرو، آنها را به خاطر جهل‌شان ببخش. واقعاً منزجر کننده است. اینا افرادی بدون حتی یک ذره انسانیت هستند. شرم‌آور است.

فرانچسکو توتی، کاپیتان پیشین و اسطوره باشگاه رم نیز نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت نبوده و این اتفاق را مایه شرمساری دانسته است.

گوئرینی یکی هافبک طراح بود که در تیم‌های زیر 15 و زیر 16 سال ایتالیا هم بازی می‌کرد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: