پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم امید از آنجایی که در سال های اخیر در تیم های پایه هامبورگ مشغول به مربیگری بوده و از سویی فرصت چندانی تا ارایه لیست نهایی (50 بازیکن) به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد در تلاش برای تدوین لیست اولیه با کمک مربیان باشگاهی و هم چنین بررسی سوابق بازی آنها در لیگ یک و لیگ برتر است. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون های ملی باید 5 مهر لیست 50 نفره خود را به فدراسیون فوتبال ارایه دهند. 

گفتنی است تیم امید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 آسیا آسیا آبان ماه باید در شهر دوشنبه به مصاف تیم  های تاجیکستان – نپال و لبنان برود. بازی های مقدماتی در 11 گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه چهار تیم برتر دوم به دور نهایی مسابقات صعود می کنند. دور نهایی بازی ها با حضور ازبکستان میزبان سال 2022 در تاشکند برگزار می شود. 

هم چنین میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان لیستی از بازیکنانی که در سری قبل در اردوی تیم ملی جوانان حضور داشتند به مهدی مهدوی کیا ارایه داده است. این بازیکنان به دلیل کرونا شانس حضور در مرحله نهایی جام ملت ها و هم چنین صعود به جام جهانی جوانان را از دست دادند اما در ادامه می توانند همراه تیم ملی امید باشند. 

گفتنی است هم اکنون متولدین 1377.1011 می توانند در اردوی تیم امید حاضر شوند اما برای مقدماتی المپیک پاریس بازیکنان متولد 1379.10.11 می توانند تیم امید را همراهی کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: