پایگاه خبری خانه فوتبال:

اعضای کادرفنی استقلال در تمرین یکشنبه شب و پیش از دیدار حساس برابر الهلال، آخرین مشورت ها را هم با یکدیگر انجام دادند.

پس از گذشت ۱۳۶ روز از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بالاخره این مسابقات امروز دوباره از سر گرفته می شود و در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی، استقلال در دیداری سخت و دشوار، به مصاف الهلال قهرمان فصل گذشته عربستان می رود.

الهلال که نسبت به مرحله گروهی دچار تغییرات فراوانی در ترکیب و نیمکت خود شده است، تیم قدرتمندتری با مهره های نامداری در اختیار دارد. کادرفنی استقلال نیز که به خوبی به این مسئله واقف هستند، در تمرین پیش از جدال امروز نکات مهم و اساسی را به شاگردانشان گوشزد کردند.

تمرین یکشنبه شب استقلال که آخرین تمرین قبل از دیدار با الهلال محسوب می گردید، در شرایطی برگزار شد که کادرفنی آبی ها بسیار پرجنب و جوش و با انرژی زیاد، نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می کرد. نکاتی که به عنوان آخرین کلاس آموزشی به آبی ها گوشزد شد تا آنها در امتحان حساس برابر نماینده سعودی ها سربلند از زمین خارج شوند.

در بخشی از تمرین یکشنبه شب اما گابریله پین و فرهاد مجیدی با یکدیگر جلسه ای کوتاه تشکیل دادند. مربی ایتالیایی که به تازگی به استقلال پیوسته اگرچه شناخت زیادی از این تیم و بازیکنان ندارد، اما سعی می کند تا حد امکان دانش فنی اش را به بازیکنان القا کند.

پین که سالها تجربه حضور در تیم ملی ایتالیا، پارما، فیورنتینا، جنوا، گالاتاسرای، والنسیا و النصر امارات را در کارنامه دارد، در این سالها سرد و گرم روزگار را چشیده و از تجربه کافی برای آنالیز و یافتن نقاط ضعف و قدرت الهلال برخوردار است. فرهاد مجیدی نیز ماهها روی جذب این مربی کاربلد اصرار ورزید تا در نهایت او به کادر مربیگری آبی ها اضافه شد تا بار فنی این تیم را افزایش دهد.

در تصاویری که از تمرینات آبی ها مخابره شده، مجیدی به کرات با این مربی ایتالیایی و صالح مصطفوی در حال مشورت بوده تا سرمربی آبی ها نشان دهد نظرات این دو دستیار، برای او اهمیت زیادی دارد. از این رو در جلسه کوتاهی که در محل تمرین برگزار شد، گابریله پین به همراه صالح مصطفوی و فرهاد مجیدی آخرین مشورت ها را با یکدیگر انجام دادند تا تیم شان با آمادگی کامل مقابل نماینده عربستان قرار بگیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: