پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد پنجعلی در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال، درباره پیروزی شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و صعود این تیم به جمع چهار تیم نهایی غرب آسیا اظهار داشت:واقعا بازی سختی برای پرسپولیس بود و تیم حریف هم خطرناک بود. بازی در مرحله دشواری برگزار می‌شد و نمی‌شد که ریسک کرد، فقط پیروزی در این بازی مهم بود که به دست آمد.

وی ادامه داد:یکی از نکات مثبت بازی این بود که پرسپولیس بعد از مدت ها در یک بازی سنگین به میدان رفت و بازیکنان کنار هم بازی کردند. مسئله ای که می تواند خیلی به نفع پرسپولیس باشد آن هم در شرایطی که خبری از بازی رسمی و سنگین نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش در مرحله بعد بهتر است پرسپولیس به الوحده امارات بخورد یا الهلال و النصر عربستان گفت: هر سه تیم خوب هستند اما هر چه به تیم‌های عربستانی نخوریم بهتر است. بالاخره فوتبال عربستان نسبت به فوتبال تیم های دیگر عربی حوزه خلیج فارس بهتر است و به اعتقاد من مناسب ترین حریف در این مرحله می تواند الوحده امارات باشد.

پنجعلی درباره عملکرد خیره کننده سید جلال حسینی آنها در آستانه چهل سالگی تاکید کرد: تجربه سیدجلال خیلی به کار پرسپولیس می‌آید. اگر می بینید که او در این سن و سال به این خوبی فوتبال بازی می کند به خاطر این است که زندگی سالمی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش پرسپولیس می تواند امسال بالاخره طلسم قهرمانی در آسیا را بشکند یا خیر گفت: خیلی به این مسئله امیدوارم. البته نگاه به بازی دیشب نکنید، بازی دیشب باید یک بازی حساب شده و بدون ریسک می بود. پرسپولیس کاملا دقیق و حساب شده بازی کرد و نمی شد که زیبا بازی کرد. فقط پیروزی در مسابقه شب گذشته مهم بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش مهدی ترابی روی صحنه گل به استقلال تاجیکستان قصدش ارسال توپ بود یا شوت به سمت دروازه تاکید کرد:خیلی این مسئله مهم نیست، مهم این است که توپ گل شد و پرسپولیس به پیروزی رسید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: