پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمید درخشان در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال، درباره تقابل تیم های پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:به نظر من قرعه بدی نیست چون فرقی نمی کرد که پرسپولیس با الهلال بازی کند یا دو تیم دیگر. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید همه را ببرد.

وی ادامه داد: به نظر شما از بین الهلال، النصر و الوحده کدام ضعیف بودند؟ اصلاً مگر تیم ضعیفی در این مرحله وجود دارد؟ به خاطر همین فرقی نمی کرد که کدام تیم روبروی پرسپولیس قرار بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد:البته که الهلال نسبت به دو تیم دیگر کمی بهتر است اما اختلافشان خیلی زیاد نیست. هر چهار تیمی که به این مرحله آمدند به صورت شانسی که صعود نکردند. بلاخره تیم‌های خوبی بودند که در جمع ۴ تیم نهایی غرب آسیا هستند.

درخشان افزود:مسئله بسیار مهم این است که همه تیم‌های آسیایی و مخصوصاً غرب آسیا از پرسپولیس حساب می برند و همین می‌تواند یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس باشد. اینطور نیست که ما بخواهیم از تیم‌های دیگر بترسیم بلکه آنها باید از ما حساب ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش این تیم شانس قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ گفت:به نظر من پرسپولیس می تواند تا فینال برود ولی آنجا باز هم باید با تیم‌های شرقی بازی کنیم. کلا بازی کردن با تیم‌های شرق آسیا خیلی سخت است. واقعیت این است که آنها از نظر فوتبالی و امکاناتی از غرب آسیا جلوتر هستند و این را نمی شود کتمان کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: